شیراز؛

بیش از 143میلیارد ریال کمک حامیان به فرزندان ایتام و محسنین

نیکوکاران بیش از 143 میلیارد ریال به فرزندان ایتام و محسنین در استان فارس کمک کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون حمايت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس  گفت: در شش  ماهه نخست سال حامیان مبلغ 143میلیارد و 730میلیون و 372هزار ریال در قالب کمکهای نقدی و غیر نقدی و خدمات به فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کرده اند که از این مبلغ 120میلیارد و 934میلیون و 320هزار ریال به فرزندان ایتام و مبلغ 22میلیاردو 796میلیون و 52 هزار ریال به فرزندان محسنین کمک شده است .

عباس شکری بیان کرد: با کمک حامیان در شش ماهه  نخست سال میانگین سرانه دریافتی ماهیانه هر فرزند مبلغ 1میلیون و 46هزار ریال شد .

وی  ادامه داد: در حال حاضر تعداد71هزار و سیصد و سی و دو نفر  حامی هستند که حمایت تعداد 22هزار و نهصد نفر فرزند (تعداد 13هزارو سیصدو هفتاد و هفت نفر یتیم و تعداد 9هزار و پانصدو بیست و سه نفر محسنین) را به عهده دارند.

این مقام مسئول تصریح کرد : هنوز بیش از 50 درصد از فرزندان محسنین  فاقد حمایت حامی  هستند و به همین دلیل برنامه جذب حامی محسنین در رأس امورات اجرایی اکرام قرار دارد و امیدواریم بتوانیم همه فرزندان محسنین زیر 18 سال را تحت حمایت حامیان و خیرین قرار دهیم .

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.