کرمانشاه؛

156 نقطه در سطح استان برای خدمات رسانی به زوار درنظر گرفته شده است

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آمادگی 156 نقطه در سطح استان جهت خدمات رسانی و پذیرایی و اسکان زائرین اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آمادگی 156 نقطه در سطح استان جهت خدمات رسانی و پذیرایی و اسکان زائرین اربعین حسینی خبر داد.

حجت الاسلام قبادی گفت: این اماکن از ورودی استان یعنی شهرستان کنگاور تا منطقه حمیل که شامل مساجد، هیئت، حسینیه ها، زینبیه ها، مرقد مطهر امازادگان، مهمان سراهای ادارات ، پادگان ها و اردوگاهها برای اسکان و اطعام زائرین آماده شده است.

 وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرایی و اسکان 44 هزار و 430 نفر وجود دارد و افزود:موکب حضرت سیدالشهدا(ع) در فضایی به مساحت 30 هزار متر مربع برای اسکان اطعام و استراحت زائران حسینی فراهم شده است.

 قبادی افزود: مرکز فوریت های پزشکی حضرت علی اصغر(ع) ، نانوایی سیار نینوا، ایستگاه امنیت، آشپزخانه مرکز مسلم ابن عوسجه برای طبخ غذا و نماز خانه حبیب بن مظاهر برای برپایی 3 وعده نماز جماعت در این موکبه در راستای رفاه حال زائرین برنامه ریزی و مهیا شده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.