قزوین؛

جذب بیش از 400 پلیس افتخاری در قزوین

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین از جذب و ثبت‌نام 425 نفر پلیس افتخاری در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قزوین ؛محمدقربان عسگری گفت: از ابتدای آبان ماه تا کنون توانستیم 600 نفر از داوطلبان را که خالصانه برای پیشگیری از وقوع جرایم و حفظ امنیت با نیروی انتظامی همکاری داشتند، ثبت‌نام کنیم.

وی  تصریح کرد: 425 نفر از این افراد پس از تکمیل پرونده و انجام اقدامات لازم جذب شدند .

به گفته عسگری حدود 100 نفر از آنان پلیس‌های افتخاری زن و حدود 300 نفر نیز از برادران هستند.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: نخستین دوره آموزشی پلیس‌های افتخاری در استان قزوین از امروز آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه همین هفته بعدازظهرها ادامه پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بناست از این پلیس‌های افتخاری آموزش‌دیده در اجرای طرح‌های انتظامی چهارشنبه آخر سال و طرح نوروزی پیش رو استفاده شود.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: پس از پایان این دوره در نوروز 94 تعدادی از شرکت‌کنندگان به قید قرعه یا از میان کسانی که مربیان دوره آموزشی بر اساس معیارهای لازم معرفی می‌کنند، با خانواده برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می‌شوند.

عسگری بیان کرد: پلیس افتخاری همچنین از امتیازاتی نظیر پوشش‌‌ بیمه‌ای حین انجام وظیفه، استفاده از اماکن و خدمات رفاهی و نیز پاداش‌های ناجا بهره‌مند می‌شود.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین عنوان کرد: علاوه بر این، آن دسته از پلیس‌های افتخاری که به خدمت سربازی اعزام می‌شوند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از این معاونت در استان محل زندگی خود به خدمت مشغول شوند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: پلیس ، افتخاری ، قزوین ، ثبت نام ، جذب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.