افشارزاده :توهین به هر بازیکنی اهانت به خانواده استقلال است

مدیر عامل باشگاه استقلال حرف های ناسزا به کرار را کار نادرستی دانست و از کسانی که علیه کرار جبهه گرفته اند درخواست کرد به این بازیکن توهین نکنند.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به صحبت های کرار و دلخوری او از توهین هایی که به وی و خانواده اش در صفحات اجتماعی شده بود اظهار کرد: من از کرار به دلیل زحماتی که طی سالهای حضورش در استقلال برای این تیم کشیده، راضی ام و از او تشکر می کنم.
وی با انتقاد از نسبت دادن الفاظ موهن به این بازیکن تصریح کرد : هیچ کس حق ندارد به کرار و خانواده اش توهین کند .کسانی که این کار می کنند استقلالی نیستند .کرار سالها در استقلال بود و برای این تیم زحمت کشید هر چند از نظر انضباطی نمی توانم به آن نمره قبولی بدهم اما این دلیل نمی شود کسی به خود اجازه دهد بازیکن استقلال و خانواده او را با الفاظ رکیک آزار دهد.
وی افزود : استقلال باشگاهی فرهنگی ورزشی است و نام بزرگی در عرصه ورزش ایران دارد. این تیم بزرگ هواداران پرشور و فهمی دارد که همواره نمونه و زبانزد خاص و عام بوده است .با وجود چنین هوادارانی هتاکی و ناسزاگویی جایی در قاموس استقلال ندارد.
افشارزاده اضافه کرد :از هواداران فهیم و ارزنده استقلال استدعا دارم وضعیت ما و کرار را درک کنند و از اهانت به کرار و هر بازیکن دیگری بپرهیزند.هر بازیکنی مثل هر انسان دیگری نیازمند پول است .من هم شرایط کرار و دیگر بازیکنان استقلال را درک می کنم .متاسفانه شرایط به گونه ای پیش رفت که حاشیه های زیادی برای استقلال رخ داد و شرایط به گونه ای شد که مجبور به قطع همکاری با کرار شدیم .به هر حال او هر جایی برود زمانی بازیکن استقلال بوده و با این تیم خاطرات تلخ و شیرینی تجربه کرده است.
مدیر عامل استقلال ادامه داد : طبیعت ورزش حرفه ای این است که زمانی بازیکنان در تیمی حضور دارند و روزی هم از آن تیم می روند و خاطره ای از آنها باقی می ماند. باز هم تاکید می کنم هر چند نتوانستیم با به توافق برسیم و در این مدت حواشی متعددی گریبانگیر تیم استقلال شد اما کرار هم مثل همه بازیکنان استقلال روزی به تیم امد و حالا هم قرار است از جمع ما جدا شود. برای کرار در ادامه آرزوی موفقیت می کنم.
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار