اهواز؛

فرآیند ایاب و ذهاب زائران اربعین در مرزها مهیا شده است

مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: تمام فرآیند برای ایاب و ذهاب زائران اربعین در مرزهای این استان مهیا شده و در زمینه ارائه خدمات به زائران، هیچ کمبودی نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛       حویزاوی در جریان بازدید از مرز چذابه  اظهار کرد: وضعیت عبور زائران از مرزهای خوزستان بسیار خوب و روان است و تاکنون نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر از مرزهای خوزستان رد شده‌اند.

وی افزود: عبور از مرز شلمچه به خاطر داشتن خط ریلی، نزدیکی به فرودگاه آبادان و به‌صورت کلی توسعه راه‌های مواصلاتی دو برابر است. این مرز شلوغ‌تر از مرز چذابه است.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان تصریح کرد: تاکنون ۲۰ هزار ویزا در سوسنگرد، ۲۵ هزار ویزا در خرمشهر و بیش از ۴۰ هزار ویزا نیز در اهواز صادر شده است. البته بسیاری از زائرانی که به مرزها مراجعه کردند از شهرهای مبدأ خود ویزا را دریافت کرده بودند.

حویزاوی ادامه داد: توصیه ما به‌تمامی زائران این است که ویزا را در شهرهای مبدأ خود دریافت کند و بدون ویزا اکیداً به مرزها مراجعه نکنند. در حال حاضر در شهرهای خرمشهر، سوسنگرد و اهواز ویزا صادر می‌شود.

وی عنوان کرد: تمام فرآیند برای ایاب و ذهاب زائران مهیا شده و در زمینه ارائه خدمات به زائران هیچ کم و کسری نداریم.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان بیان کرد: هلال‌احمر برای خدمات‌رسانی درمانی به زائران مستقر شده و در بخش درمانی نیز فعال هستیم.

حویزاوی یادآور شد: اینترنت در سالن پایانه‌ها برقرار است و مشکلی در این زمینه نداریم. خطوط ارتباطی ایرانسل و همراه اول نیز دستگاه‌های تقویت‌کننده و آنتن را برقرار کرده‌اند. در زمینه‌های ارتباطی به‌صورت کلی هیچ مشکلی احساس نمی‌شود.

انتهای پیام/س
 
برچسب ها: حج و زیارت ، اربعین ، مرز ، اهواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.