کمیل قاسمی:

با حضور در لیگ جهانی آمادگی ام را محک می زنم

آزادکار وزن 125 کیلو گرم تیم کشتی بیمه رازی گفت:با توجه به دوری چندین ماهه از میادین اعتقاد دارم رقابت های لیگ جهانی استارت بسیار جدی و خوبی برای آغاز برنامه های فنی ام است.

کمیل قاسمی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:فرصت این که در رقابت های جهانی کشتی بگیرم برای من فراهم نشد و پس از این مسابقات در هیچ میدانی شرکت نکردم تا این که با رضایت مربیان تیم ملی و انتخاب کادر فنی بیمه رازی قرار شد در رقابت های لیگ باشگاه های جهان در خدمت این تیم باشم.
دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن ادامه داد:چند ماهی است که به صورت جدی تمریناتم را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه و در نهایت بازی های المپیک 2016 دنبال می کنم و اعتقاد دارم همین رقابت های لیگ جهانی فرصت بسیار خوبی است تا بتوانم در یک تورنمنت رسمی برنامه های فنی طراحی شده ام را به صورت جدی آغاز کنم و عیار خودم را بسنجم.
وی درباره وضعیت آمادگی اش اظهار داشت:خدا را شکر از هر نظر شرایطی خوبی دارم و مشکلی خاصی وجود ندارد و امیدوارم در رقابت های لیگ جهانی بتوانم عملکرد قابل قبولی برای تیم بیمه رازی داشته باشم.
دارنده مدال نقره جهان درباره این سوال که شانس بیمه رازی برای قهرمانی چقدر است گفت:با توجه به سرمایه گذاری خوبی که مسئولان بیمه رازی داشتند،کادر فنی توانمند و همچنین ترکیب تیمی منسجم و قدرتمند همه چیز روی کاغذ برای قهرمانی فراهم است اما در کشتی هیچگاه نتیجه قابل پیش بینی نیست به طور حتم بچه ها تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا در نهایت از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کنیم.
دومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری با حضور 12 تیم خارجی و 4 تیم داخلی در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود که ترکیب تیم بیمه رازی به شرح زیر می باشد:
 
57 کیلوگرم: ولادیمیر خینچگاشویلی (قهرمان جهان از گرجستان)
 
61 کیلوگرم: بهنام احسان‌پور، مصطفی آقاجانی
 
65 کیلوگرم: مسعود اسماعیل‌پور
 
70 کیلوگرم: گاجی ماگومدوف (قهرمان جهان از روسیه)
 
74 کیلوگرم: علیرضا قاسمی
 
86 کیلوگرم: میثم مصطفی جوکار، علیرضا گودرزی
 
97 کیلوگرم: رضا یزدانی
 
125 کیلوگرم: کمیل قاسمی
 
مربیان: غلامرضا محمدی، محمد طلایی، مراد محمدی، علی نوایی
 
سرپرست: کیومرث محرابی
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار