ایران مورد توجه مهد کاراته دنیا

دعوت مهد کاراته دنیا از ملی پوشان کشورمان برای حضور در رقابت های کاراته وان ، نشان از ارزش جایگاه کاراته ایران در جهان داد .

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های کاراته وان در روزهای 28 و 29 نوامبر مطابق با 7 و 8 آذرماه به میزبانی ژاپن برگزار می شود و فدراسیون کشور ژاپن از چهار ملی پوش کشورمان برای حضور در این رقابت ها دعوت کرد.
رقابت های کاراته وان در هشت دوره و هر دوره به میزبانی 8 کشور مختلف برگزار می شود . این دوره ،  آخرین مرحله از این رقابت ها در سال 2015 می باشد که در شهر اوکیناوا ژاپن برگزار خواهد شد و حضور در رقابت های کاراته وان در رده بندی جهانی تآثیر زیادی دارد و افتخاری است برای هر کاراته کا .
دعوت فدراسیون کشور ژاپن که خود مهد کاراته دنیا می باشد از چهار کاراته کا کشورمان ، برای کاراته ایران ، حایز اهمیت است آنهم در این برهه زمانی و پس از گذشتن کاراته کشور از حاشیه های زیاد ، و البته تلنگری است برای یادآوری جایگاه واقعی کاراته ایران در جهان تا توجه لازم به این ورزش مدال آور انجام شود و این رشته پرطرفدار و البته با استعداد در کشورمان ، به جایگاه واقعی خود برسد و غبار نامهربانی از چهره اش پاک شود .
با وجود سخت گیریهای سفارت ژاپن و با تلاش و پیگیریهای مسولین فدراسیون ، بالاخره امروز روادید ملی پوشان صادر شد . ذبیح اله پورشیب و سجاد گنج زاده عازم این رقابت ها می شوند و سعید احمدی و امیر مهدی زاده از حضور در این مسابقات انصراف دادند .
در همین خصوص ، ذبیح اله پورشیب کاپیتان تیم ملی در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی باشگاه خبرنگاران جوان گفت : رقابت های کاراته وان از اهمیت زیادی برخوردار است و برای ما هم حضور در این مسابقات خیلی مهم بود که شکر خدا شرایط حضورمان فراهم شد و به امید خدا بامداد فردا عازم هستیم .
پورشیب ادامه داد ؛: این که فدراسیون ژاپن برای شرکت در مسابقات دعوت کرده و واقعآ به کاراته کشورمان احترام گذاشته و این یعنی که کاراته ایران مورد توجه مهد کاراته دنیا است و زمانیکه مهد کاراته دنیا ازکاراته ایران دعوت می کند یعنی اینکه کاراته ما جایگاه خیلی خوب و مهمی دارد .
کاراته کا بااخلاق کشورمان تصریح کرد : شکر خدا با تلاشهایی که مسولین فدراسیون انجام دادند روادید صادر شد و می توانیم در مسابقات کاراته وان ژاپن حضور پیدا کنیم .
وی افزود : سفارت ژاپن برای صدور ویزا خیلی سخت گیری می کرد اما شکر خدا با پیگیریهای سرپرست محترم فدراسیون آقای طباطبایی و مسولین مشکل روادید مرتفع شد .
کاراته کا وزن 84 - کیلوگرم کشورمان با اظهار امیدواری بیان داشت : امیدوارم دست پر و با نتیجه خیلی خوب  از این رقابت ها برگردیم و رنکینگ جهانی مان را بالا بریم و بتوانیم با تمام توان حضور داشته باشیم و نمایندگان خیلی خوبی برای کشورمان باشیم .
 وی خاطرنشان کرد :  اگر سعید احمدی و امیر مهدی زاده هم می توانستند در این رقابت ها باشند خیلی خوب بود و به طور حتم در این مسابقات جایشان خالی است ولی به هرحال تصمیمی است که خودشان گرفتند و صلاح دیدند که حضور نداشته باشند .
پورشیب با تشکر از زحمات مسولین فدراسیون گفت : خوشبختانه فدراسیون تمام شرایط را برای حضورمان فراهم کرد و در این یک هفته اخیر خیلی تلاش کردند و مکاتبات زیادی را  با سفارت انجام دادند .
وی در پایان از مردم عزیز طلب دعای خیر کرد .


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاراته ، ایران ، پورشیب ، مهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار