ویژه اندروید؛

نرم افزار ویرایش اطلاعات عکس Photo exif editor +دانلود

Photo exif editor نرم افزاری برای گوشی‌های اندروید است که توسط آن می‌توانید اطلاعات Exif مربوط به هر تصویر را مشاهده و در صورت نیاز آن را ویرایش کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Exif یا Exchangeable Image File یک بخش اطلاعاتی در بطن هر عکس و تصویر بوده که شامل اطلاعات بسیاری دقیقی از عکس‌های ثبت شده است. این اطلاعات به قدری دقیق و جزئی هستند که احتمالا فکرش را هم نمی کنید که عکس ساده‌ای که به اشتراک می‌گذارید، قادر است چه اطلاعاتی را درباره‌ی خود به همراه داشته باشد.

البته جای نگرانی نیست؛ چرا که هیچ کدام از این اطلاعات محرمانه یا خصوصی نیستند و تنها مواردی هستند که از وجودشان بی خبرید. برای مثال با ثبت یک عکس، اطلاعاتی همچون تاریخ ثبت عکس، مدل دوربین یا گوشی ثبت کننده‌ی عکس، اطلاعات موقعیت مکانی در صورت روشن بودن جی پی اس در هنگام عکسبرداری، سرعت شاتر دوربین و... را نیز در آن ذخیره می‌کنید که توسط دیگر افراد قابل دسترسی هستند. اگر قصد مشاهده و حتی ویرایش این اطلاعات را در گوشی اندرویدی خود دارید نیز می‌توانید از Photo exif editor استفاده کنید که علاوه بر نمایش دقیق اطلاعات موجود، قادر است تا اطلاعاتی که قرار است روی عکس‌های شما ثبت شود، یا حتی اطلاعات عکس‌هایی که از پیش ثبت شده است را تغییر دهد.

نرم افزار ویرایش اطلاعات عکس Photo exif editor +دانلود

تصاویری از محیط نرم افزار Photo exif editor:

نرم افزار ویرایش اطلاعات عکس Photo exif editor +دانلود

نرم افزار ویرایش اطلاعات عکس Photo exif editor +دانلود


 • دانلود و مشخصات فایل

حجم: 3.6 مگابايت
نیازمند اندروید: +2.3
نوع فایل: APK


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار