نگاهی به خودروی «سانگ‌يانگ توريسمو» +عکس

براي مدل ۲۰۱۶ از توريسمو، يک موتور جديد ۲/۳ ليتري ديزلي با استاندارد يورو 6 اضافه شده که قدرتي به ميزان ۱۷۸ اسب‌بخار و گشتاور حداکثري برابر ۴۰۰ نيوتن‌متر در بازه ۱۴۰۰ تا ۲۸۰۰ دور بر دقيقه در اختيار قرار مي‌دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سانگ‌يانگ مدل جديد توريسمو ۲۰۱۶ را با قيمت اوليه ۱۸ هزار و ۹۹۵ پوند معرفي کرده است. اين خودرو که شرايط را براي جابجايي ۷ سرنشين بزرگسال در يک وضعيت راحت و همراه با وسايل‌شان فراهم مي‌کند، بيش از ۵ متر طول دارد و از تنظيمات صندلي‌هاي 2+3+2 در داخل کابين استفاده مي‌کند. صندوق عقب توريسمو به اندازه ۸۷۵ ليتر براي حمل وسايل گنجايش دارد و اگر ظرفيت سرنشين از ۷ به ۲ نفر برسد، اين فضا برابر ۳۱۴۶ ليتر خواهد بود.

نگاهی به خودروی «سانگ‌يانگ توريسمو» +عکس

براي مدل ۲۰۱۶ از توريسمو، يک موتور جديد ۲/۳ ليتري ديزلي با استاندارد يورو 6 اضافه شده که قدرتي به ميزان ۱۷۸ اسب‌بخار و گشتاور حداکثري برابر ۴۰۰ نيوتن‌متر در بازه ۱۴۰۰ تا ۲۸۰۰ دور بر دقيقه در اختيار قرار مي‌دهد. ميزان توليد آلودگي CO₂ معادل ۱۸۹ گرم در هر کيلوگرم که نسبت به مدل قبلي 4×2 با گيربکس دستي (۱۹۹ گرم در هر کيلومتر) کاهش نشان مي‌دهد. همچنين مصرف سوخت اين خودرو نيز بهبود يافته و در حال حاضر در حالت ترکيبي در هر ۱۰۰ کيلومتر، ۶ ليتر مصرف مي‌کند. اين در حالي است که مدل قبلي، ۶/۳۲ ليتر در هر ۱۰۰ کيلومتر مصرف مي‌کرد.

نگاهی به خودروی «سانگ‌يانگ توريسمو» +عکس

از نکات ديگر اين مدل جديد، يک گيربکس ۷ سرعته اتوماتيک تأمين‌شده از طرف مرسدس‌بنز است که به عنوان يک آپشن انتقال قدرت ارائه شده است. خريداران اين خودرو به صورت استاندارد، يک گيربکس دستي ۶ دنده به همراه سيستم ديفرانسيل عقب دريافت مي‌کنند و در همين حال، در نسخه سطح بالاي ELX، مي‌توان از سيستم انتخابي 4×4 به صورت استاندارد استفاده کرد.

قيمت مدل تجديدنظر شده سانگ‌يانگ توريسمو از ۱۸۹۹۵ پوند براي تريم پايه SE شروع مي‌شود و در تريم ELX 4×4 با گيربکس اتوماتيک به ۲۴ هزار و ۹۹۵ پوند مي‌رسد.

منبع:صبحانه

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار