کارشناس آمریکایی: ایرانی‌ها، دشمنان قسم‌خورده غرب هستند

کارشناس آمریکایی مسائل خاورمیانه در سخنانی اعلام کرد ایرانیان دشمنان قسم‌خورده کشورهای غربی، بویژه آمریکا هستند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری «فرانت پِیج مَگ،» «مایکل لدین،» تحلیلگر آمریکایی-صهیونیست مؤسسه نومحافظه‌کار «انترپرایز» و کارشناس مسائل خاورمیانه، با تکرار ادعاهای بی‌اساس و همیشگی سران کشورش، نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران را دشمنان قسم‌خورده  غرب بویژه آمریکا خواند.

لدین در ادامه گفت: زمانیکه مقامات جمهوری اسلامی ایران کسی را «شیطان بزرگ» خطاب می‌کنند، باید آن‌ را جدی گرفت. وی همچنین با اشاره به تظاهرات میلیونی مردم ایران به مناسبت‌های گوناگون و فریادهای "مرگ بر آمریکای" آن‌ها، گفت: «فکر می‌کنید آن‌ها چه منظوری دارند؟ ... آیا این تنها یک جشنواره خیابانی ملی است؟ آیا آن‌ها تنها برای سرگرمی شعار "مرک بر آمریکا" سر می‌دهند؟ خیر. منظور آن‌ها دقیقاً همان چیزی است که فریاد می‌زنند واین همان کاریست که آن‌ها در نظر دارند، انجام دهند.»

این کارشناس صهیونیست تنها به این بسنده نکرد و افزود: «ایرانی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی، علیه ما اعلان جنگ کردند و از آن زمان تاکنون همواره در هر زمانی و مکانی که امکانش بوده، با ما جنگیده‌اند.»

وی با گستاخی و بی‌شرمی تمام ایران را مسئول هلاکت سربازان آمریکایی در عراق و  افغانستان و همچنین حملات 11 سپتامبر سال 2001 خواند.  


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار