قزوین؛

۳۰ روحانی از استان قزوین به کربلای معلی اعزام می‌شوند

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: ۳۰ نفر از روحانیان استان قزوین به همراه کاروان‌ها به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛حجت الاسلام عباس گفت: مرکز رسیدگی به امور مساجد ۳۰ نفر از روحانیان و ائمه جماعت استان را با همکاری کارگروه تبلیغ جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای حضور در راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی به عراق اعزام می‌کند.

وی به اهداف این اعزام اشاره و تصریح کرد: در ایام اربعین دل‌های زائران آمادگی بیشتری برای آموختن آموزه‌های دینی دارد و این اعزام شرایط استفاده از این فرصت تبلیغی ارزشمند را فراهم می‌کند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین به یکی دیگر از اهداف اعزام روحانیان اشاره و تشریح کرد: بعضی از گروه‌های معاند و به تعبیر رهبری شیعه انگلیسی به دنبال آن هستند که از شرایط آماده ایام اربعین برای مقاصد شومشان بهره ببرند و روحانیان برای مقابله با این جریان باید آمادگی کامل برای پاسخگویی به شبهات زائران را داشته باشند تا آن‌ها در دام دشمن نیفتند.

وی اضافه کرد: اعزام امام جماعت با کاروانی که اعضای آن را نمازگزاران مسجد تشکیل می‌دهند باعث انس بیشتر جوانان با این روحانی می‌شود و در بارور شدن فعالیت‌های آن مسجد اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.