کرمانشاه؛

ایستادگی در برابر تهدیدها به آمادگی همه اقشار نیاز دارد

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه ایران اسلامی همواره در معرض تهدید بیگانگان است،اظهار داشت: ایستادگی در برابر تهدیدها به آمادگی همه اقشار نیاز دارد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه ایران اسلامی همواره در معرض تهدید بیگانگان است،اظهار داشت: ایستادگی در برابر تهدیدها به آمادگی همه اقشار نیاز دارد و دستیابی به این مهم در سایه ترویج تفکر بسیجی تحقق خواهد یافت.

اسدالله رازانی در صبحگاه مشترک گردان‌های بسیجی استان که در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، دفاع از کشور در برابر دشمنان را یکی از وظایف مهم بسیج برشمرد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ایران در منطقه همواره با تهدیدات مختلفی مواجه بوده ایم و از سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی این تهدیدات بیشتر شده، زیرا مشی انقلاب بگونه ای است که با مشی نظام حاکم در جهان در تضاد است و لذا این تهدیدات شدت بیشتری گرفته است.

رازانی در ادامه با تاکید بر نقش مهم بسیج در سالهای جنگ تحمیلی، رشادت و جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را شایسته تقدیر دانست.

وی با بیان اینکه نقش بسیج در همه عرصه های سازندگی، علم و حفاظت و حراست از ارزش های نظام و نیز دفاع از فرهنگ انقلاب در برابر بیگانگان  اهمیت دارد، گفت: بسیج در تمامی حوزه ها ورود پیدا کرده و همین مسئله رمز موفقیت نظام در عرصه های مختلف بوده و هست.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.