ساری؛

اجتماع بزرگ بسيجيان در قائم شهر

همزمان با آخرين روز از هفته بسيج اجتماع بزرگ خواهران و برادران از اقشار مختلف بسيج در منطقه رينگ داخلی كفشگركلا اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری؛ در اين مراسم که صبح امروز برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین معلمی نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، سرهنگ يعقوبی فرمانده سپاه ناحيه، محمدی فرماندار قائم شهر، عليپور نماينده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی و ديگر مسولين حضور داشتند.

حجت الاسلام معلمی با اشاره به تشكيل بسيج به فرمان حضرت امام خمينی(ره) در سال 58 گفت: دستور امام از تشكيل ارتش بيست ميليونی بسيج از جمله اساسی ترين عوامل در جهت خنثی سازی توطئه ها و هدايت انقلاب در مسير اصلی خود است.

نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: بسيج يعنی مقابله با كج روی ها و پايداری پاي علم الهی كه به دست انبيا(ع) برافراشته شده است.

امام جمعه قائم شهر در ادامه با تاكيد بر نقش اساسی بسيج در كشور عنوان كرد: با وجود توطئه های فراوان، گروه های منحرف از مقابله مستقيم با ملت بزرگ ايران عاجزند چرا كه اين ملت با بسيج در مقابل تمامی حوادث و ناملايمات بيمه خواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.