بیرجند ؛

پنجمین جشنواره ملی نقاشی خط و حروف نگاری رضوی

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از علاقه مندان به شرکت در پنجمین جشنواره نقاشی خط و حروف نگاری رضوی دعوت کرد .

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از علاقه مندان به شرکت در پنجمین جشنواره نقاشی خط و حروف نگاری رضوی دعوت کرد .مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت : پنجمین جشنواره نقاشی خط و حروف نگاری رضوی از سری برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که مرداد سال آینده در خراسان جنوبی برگزار می شود.

محبی افزود: این جشنواره در رشته های نقاشی خط و حروف نگاری(تایپوگرافی) و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی و گسترش فعالیتهای فرهنگی ، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع) برگزار می شود.

وی گفت : شرکت کنندگان می توانند از امروز تا 15 تیر سال آینده آثار خود را در هر رشته با فرمت
jpg و وضوح 300 dpi و اندازه تقریبی پانزده در ده سانتی متر به دبیرخانه دائمی این جشنواره به آدرس خراسان جنوبی – بیرجند – خیابان شهید محلاتی ، مجتمع فرهنگی - هنری علامه فرزان ارسال کنند .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود : علاقه مندان به شرکت می توانند از طریق تارنمای شمس توس به نشانی
khorasanjonobi.shamstoos.ir ، در پنجمین جشنواره نقاشی خط و حروف نگاری رضوی نام نویسی و در هر رشته می تا سقف 8 اثر، ارسال کنند .

مراسم تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره نقاشی خط و حروف نگاری رضوی، 18 مرداد سال آینده در بیرجند برگزار می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: جشنواره ، خط ، بیرجند ، خراسان ، جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.