رقابت های لیگ اروپا

صف آرایی یاران جهانبخش در برابر پارتیزان ها

رقابت های لیگ اروپا امشب ادامه می بابد و در یکی از این مسابقه ها یاران علیرضا جهانبخش در تیم آزد آلکمار به مصاف تیم پارتیزان بلگراد می روند.

صف آرایی یاران جهانبخش در برابر پارتیزان هابه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابت های لیگ اروپا در هر 12 گروه دو مسابقه امشب برگزار خواهد شد که در یکی از ایم مسابقات و در گروه 12 آزد آلکمار که علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی کشورمان را نیز در اختیار دارد در خانه به مصاف پارتیزان بلگراد صربستان خواهد رفت.
آلکمار در آخرین مسابقه خود که در لیگ هلند بود  ود رحضور 88 دقیقه ای جهانبخش با سه گل برهیرنوین غلبه کرد که پاس گل سوم را بازیکن تیم ملی کشورمان مهیا کرد.او که رفته رفته خود را به ترکیب تیم جدیدش تحمیل کرده امیدوار است امشب هم در لیگ اروپا به میدان برود.
آلکمار درلیگ اروپا وضعیت خوبی ندارد و از 4 مسابقه قبلی خود فقط 3 امتیاز کسب کرده ودر گروه خود  قعرنشین است.پارتیزان بلگراد نیز با 6 امتیاز سوم است.
در دیگر دیدار این گروه آتلتیک بیلبائو 9 امتیازی به مصاف آگزبورگ 6 امتیازی می رود.
دیگر مسابقه های مهم امشب در لیگ اروپا عبارتند از:
سلتیک- آژاکس از گروه اول
هر دو تیم وضعیت بدی در گروه دارند.آژاکس از 4 مسابقه 3 امتیاز کسب کرده و درجای سوم قراردارد و سلتیک نیز از 4 بازی فقط 2 امتیاز گرفته و قعرنشین است.
در این گروه مولد نروژبا 10 امتیاز به مصاف فنرباغچه تیم دوم و 5 امتیازی گروه می رود.
لیورپول- بوردو از گروه 2
لیورپول از 4بازی 6 امتیاز کسب کرده و دوم گروه است،در حالی که بوردو با 3 امتیاز از 4 مسابقه سوم است. لیورپول با آمدن کلوپ جان تازه ای گرفته و با پیروزی 4-1 در خانه من سیتی با روحیه بالا پا به رقابت های اروپایی گاشته است.
سیون با  امتیاز صدرنشین گروه 2 است که با روبین کازان بازی خواهد کرد.
بروژ – ناپولی از گروه 4
ناپولی در حالی به مصاف بروژ می رود که هر4 مسابقه قبلی خود را برده و با 12 امتیاز صدرنشین گروه است.اما بروژ با 4 امتییاز از 4 بازی قبلی خود سوم گروه است.
ویارئال- راپیدوین از گروه 5
ویارئال 9 امتیازی و تیم دوم گروه از راپیدوینی میزبانی می کند که با 4 پیروزی و کسب 12 امتیاز با قاطعیت در صدر جدول قرار دارد.
لاتزیو- دنیپرو از گروه 7
تیم صدرنشین لاتزیو با 10 امتیاز از 4 مسابقه میزبان نایب قهرمان فصل گشته لیگ اروپا است.اما دنیپرو در این فصل کم فروغ بوده و با 4 امتیاز از 4بازی در جای سوم گروه قرار دارد.
بازل- فیورنتینا از گروه 8
تیم بازل با 9 امتیاز صدرنشین گروه است و در خانه به مصاف تیم فیورنتینا 6 امتیازی که تیم دوم است می رود.
موناکو- انرلخت از گروه 10
در گروهی که تاتنهام با  امتیاز از 4 بازی صدرنشین است  و با قره باغ بزی خواهد کرد،تیم موناکو تیم دوم گروه با 6 امتیاز به مصاف  اندرلخت تیم 4 امتیازی و سوم گروه می رود.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار