کارگردان نمایش «جوجه‌تیغی» از اجرای دوباره آن و انگیزه خود از اجرای آن گفت.

بهرام افشاری کارگردان نمایش «جوجه تیغی» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش خود بیان کرد: موضوع اصلی در رابطه با افرادی است که به خاطر عشق به بازی تئاتر از شهرستان‌ها به سمت پایتخت می‌آیند تا پیشرفت بیشتری داشته باشند و در واقع این اثر حاصل یک سال و نیم تحقیق من در این زمینه است.
 
وی درباره اجرای این نمایش در سالن استاد انتظامی عنوان کرد: در مرداد ماه به مدت 20 شب در سالن استاد انتظامی اجرا داشتیم که با استقبال خوبی مواجه شد به همین منظور در تماشاخانه باران هم دوباره روی صحنه می‌رویم. همچنین می توان گفت اثر نسبت به اجرای گذشته تغییرات اندکی داشته اما مخاطبان متوجه آن نمی‌شوند زیرا که به کلیت نمایش لطمه‌ای وارد نشده است..
 
افشاری در راستای انگیزه خود از نوشتن و انتخاب این اثر مطرح کرد: با توجه به صفحات مجازی و ارتباطاتم با هنرمندانی که در شهرستان‌ها در حال فعالیت هستند و بازگو کردن مدام آن موجب شد تا این متن را بنویسم و روی صحنه ببرم.
 
وی در این باره افزود: قطعا برای دیده شدن نیاز به فضای بهتری است و اگر انسان بتوانند در شهر خودش فعالیت موثری داشته باشد و به سمت پایتخت هم با آگاهی بیاید و کارش را پیش ببرد قطعا نتیجه کارش را هم خواهد دید.
 
گفتنی است نمایش «جوجه تیغی» به نویسندگی کارگردانی: بهرام افشاری در تماشاخانه باران از هشت آذر ماه روی صحنه می‌رود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار