ابوترابی‌فرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت عربستان ناتوانی و ضعف خود را در حادثه منا به نمایش گذاشت

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت عربستان در حادثه منا ناتوانی خود را به نمایش گذاشت، امیدواریم که در شناسایی جان‌باختگان که شناسایی نشده‌اند، از همه توان خود استفاده کنند.

دولت عربستان ناتوانی و ضعف خود را در حادثه منا به نمایش گذاشت

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز و در حاشیه تشییع پیکر غضنفر رکن‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وظیفه دولت عربستان در شناسایی جان‌باختگان ایرانی فاجعه منا اظهار داشت: دولت عربستان در این حادثه ناتوانی و ضعف خود را به نمایش گذاشت و امیدواریم که در شناسایی جان‌باختگان منا که تاکنون شناسایی نشده‌اند، از همه توان و ظرفیت خود استفاده کنند.

وی در همین باره افزود: مسئولین جمهوری اسلامی در وزارت خارجه و سازمان حج و زیارت تلاش فراوان داشتند و امید داریم که در روزهای آینده سایر جان‌باختگان این حادثه شناسایی شوند.

ابوترابی‌فرد همچنین در تشریح شخصیت رکن‌آبادی تصریح کرد: آقای رکن‌آبادی دیپلمات متدین و انقلابی بود که در دستگاه دیپلماسی کشور حضور داشت و در لبنان منشأ خدمات ماندگاری بود و اراده خداوند بر این شد که وی با لباس احرام و در جوار خانه خدا به این مقام رفیع نائل شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: منا ، شناسایی ، رکن‌آبادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.