سمنان؛

بسیج پایدار و ماندنی است و همه روز میتواند با این عنوان باشد

خطیب جمعه سمنان گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود گفتند که بعضی ها در داخل در حال تخریب خاکریزهای بسیج هستند که آنها افراد افراطی جامعه اند.

بسیج پایدار و ماندنی است و همه روز میتواند با این عنوان باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان در خطبه های امروز نماز جمعه سمنان  گفت: چند سالی است تجمع بزرگ حسینی در روز اربعین در سطح گسترده این استان برگزار میشود و ضروری است امسال نیز این مراسم با حضور عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شود.

آیت الله شاهچراغی این مراسم را یک سنت حسنه دانست و از همه مردم برای شرکت در تجمع اربعین دعوت کرد.

خطیب جمعه سمنان همچنین به هفته بسیج اشاره کردوگفت: بسیج پایدار و ماندنی است و همه روز روز بسیج است.وی اخلاص ، بصیرت، حضور در همه صحنه ها ، ولایت مداری و استکبار ستیزی را از خصایص مهم بسیجیان دانست.

امام جمعه سمنان به دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبری نیز اشاره کردو گفت: این یک دیدار نو و تازه بود که یکی از ابرقدرتهای منطقه به محض ورود به کشور مستقیما با رهبری دیدار کند و قرآن نفیس که متعلق به یک هزار سال پیش است را به ایشان اهداکند.

نماینده ولی فقیه در استان این اتفاق را نشانه قدرت و عظمت ملت و کشور مان عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود:  مقام معظم رهبری در سخنان خود گفتند که بعضی ها در داخل در حال تخریب خاکریزهای بسیج هستند که آنها افراد افراطی جامعه اند.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: کسی که جدول آمریکا را پرکند ملت ایران او را خائن می داند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.