حضور در دوره های آموزشی برای مدیران باشگاه ها اجباری می شود

نشست هماهنگی ستاد نظارت بر سلامت باشگاه ها و اماکن ورزشی با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان برای نظارت و ارزیابی هرچه دقیق تر بر اماکن ورزشی به منظور ارتقاء ضریب سلامت این باشگاه ها ، نشست هماهنگی ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی با محوریت فعالیت های آموزشی در محل این فدراسیون تشکیل شد.

در این نشست که دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون و رئیس ستاد نظارت، کریم حسینی دبیرکل ستاد، امیر عفراتی دبیر کمیسیون ماده 5 ، افشین ملایی مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش وزارت ورزش و جوانان و دکتر فرهاد مرادی شهپر رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون حضور داشتند ، در خصوص آموزش مدیران باشگاه ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد برگزاری دوره های آموزشی مد نظر ستاد نظارت پس از تایید کمیسیون ماده 5 برای تمامی مدیران باشگاه ها اجباری شده و گذراندن این دوره ها در تمدید پروانه فعالیت آنها ضروری شود.

سر فصل های این دوره های آموزشی به پیشنهاد ستاد نظارت و تایید وزارت ورزش و جوانان مشخص خواهند شد.

همچنین درباره شیوه ارزیابی از باشگاه های ورزشی مقرر شد ستاد نظارت، کمیسیون ماده 5 و دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان در این خصوص به جمع بندی نهایی برسند تا ارزیابی باشگاه های ورزشی به صورت واحد و تمامی فاکتورهای مد نظر را شامل شده و از موازی کاری پرهیز شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار