مدیر پخش فراورده های نفتی استان زنجان گفت :با توجه به پیگیری های صورت پذیرفته در8 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد یک افزایش 11 درصدی در کشف و ضبط فرآورده های خارج از شبکه در استان زنجان هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر پخش فراورده های نفتی استان زنجان مهم ترین اقدامات منطقه در چهار چوب مقررات اعلامی و در قالب مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه در آبان ماه 94 را عنوان کرد.

مهندس عباسی گفت: در آبان ماه 94 و در راستای اقدامات مبارزه با عرضه خارج از شبکه 224 مورد بازرسی های شبانه روزی از مجاری عرضه ، 139مورد بازدید از مصرف کنندگان سهمیه بگیر ،26 مورد بازدید های گشت مشترک ، 19 عدد کشف و ضبط کارت هوشمند سوخت ، ضبط و تخلیه مقدار 5 هزار لیتر نفت سفید مکشوفه در انبار نفت منطقه ،68 مورد کنترل GPRS نفتکش های فعال در استان و 12 مورد بازدید از فروشندگی های شهری و روستایی صورت پذیرفته است.

وی افزود : با توجه به پیگیری های صورت پذیرفته و همکاری و تعامل نیروی انتظامی استان 8 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد یک افزایش 11 درصدی در کشف و ضبط فرآورده های خارج از شبکه هستیم.

عباسی تصریح کرد : میزان مکشوفه 8ماه سال جاری بیش از 217 هزار لیتر بوده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل با بیش از 196 هزار لیتر از یک افزایش 11 درصدی برخوردار است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: افزایش ، کشف ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.