شیراز؛

فارس میزبان جشنواره شعر کشوری

جشنواره شعر کشوری با عنوان انسان و طبیعت 29 دی ماه در شیراز برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر کل  اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: انسان، زاده طبیعت بوده و برای یافتن آرامش، و نشاط به آن نیاز دارد اما با افزایش جمعیت و کاهش منابع طبیعی که با نابودی جنگل‌ها و محیط زیست همراه است، ضرورت تغییر نگاه و نگرش بشر به طبیعت و محیط زیست را چند برابر می‌کند.

حمزه ولوی از جمله محورهای این جشنواره را احساس دوستداران محیط زیست در مورد طبیعت ،تنوع زیستی در محیط زیست، خشکسالی و اثرات آن بر محیط زیست، بحران آب و تالابها، جنگلهای بلوط و تهدیدات آن  ومحیط بانان حافظان محیط دانست و افزود: هدف از برگزاری جشنواره شعر انسان و طبیعت ارتقاء فرهنگ عموم نسبت به محیط زیست، مشارکت معنوی مردم و جلوگیری از تخریب طبیعت و محیط زیست است .  

وی بیان کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی اداره کل محیط زیست استان فارس به آدرس fars.doe.ir   جهت شرکت در جشنواره اطلاعات کسب کنند.

این مسئول افزود:  همچنین متقاضیان می توانند اشعار خود را در انواع سبک های شعری به آدرس شیراز، خیابان فلسطین ،نبش اردیبهشت،اداره کل حفاظت محیط زیست فارس،روابط عمومی ،دبیرخانه جشنواره،پست و یا به ایمیل mohitzistward@yahoo.com   ارسال کنند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.