سنندج؛

کسب مقام سوم رقابت های قایقرانی جوانان کشور توسط تیم کردستان

در پایان رقابت های قهرمانی بزرگسالان و جوانان کشور آب های آرام تیم کردستان مقام سوم رقابت های قایقرانی جوانان کشور راکسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ مسابقات قهرمانی آبهای آرام بزرگسالان و جوانان کشور با حضور بیش از 150 قایقران از 15 استان در دریاچه آزادی برگزار شد.

بر اساس این گزارش ، تیم های تهران، تهران توابع، لرستان، کردستان، البرز، گیلان، مازندران، خوزستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، زنجان، هرمزگان و خراسان رضوی در این دوره از مسابقات حاضر بودند که در روزهای 4 تا 6 آذرماه به رقابت پرداختند.

رقابت های قهرمانی کشور آبهای آرام در بخش کایاک و کانو در مسافت های 1000، 500 و 200 متر برگزار شد.

در 1000 متر کانوی یکنفره بزرگسالان و جوانان به ترتیب امید فاتحی و آشو احمدی دو قایقران کردستانی مدال نقره را بر گردن آویختند و بر سکوی دوم این رقابت ها قرار گرفتند.

در کایاک یکنفره جوانان کسری اشرفی دیگر قایقران کردستانی برای اولین بار در تاریخ این رشته موفق شد مدال برنز را بدست آورد.

در رده سنی جوانان تیم کردستان با 1 مدال نقره، 1 مدال برنز و 92 امتیاز جایگاه سوم را کسب کرد ، مازندران با 5 مدال طلا، 5 نقره، 1 برنز و 174 امتیاز قهرمان شد و گیلان با 7 مدال طلا، 4 نقره و 168 امتیاز رده رده دوم قرار گرفت.

در رده سنی بزرگسالان تهران با کسب 5 مدال طلا، 6 نقره، 2 برنز و کسب 190 امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد، گیلان با 4 مدال طلا، 2 نقره، 2 برنز و 173 امتیاز دوم شد و کرمانشاه با 1 مدال طلا، 3 نقره، 6 برنز و 145 امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد.

تیم استان کردستان با 7 ورزشکار به سرپرستی و مربیگری ارشید ناصری در مسابقات قهرمانی آبهای آرام بزرگسالان و جوانان کشور شرکت کرد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.