بجنورد؛

برگزاری کارگروه تخصصی امور اجتماعی ، فرهنگی و خانواده در بجنورد

در راستای کاهش آسیب های اجتماعی کارگروه تخصصی امور اجتماعی ، فرهنگی و خانواده در شهرستان بجنورد برگزار شد.

برگزاری کارگروه تخصصی امور اجتماعی ، فرهنگی و خانواده در بجنوردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،سرپرست فرمانداری بجنورد در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی ، فرهنگی و خانواده این شهرستان گفت: یکی از مهمترین وظایف کار گروه اجتماعی و فرهنگی رفع و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

مأموری افزود: بخش اعظم جرائم و خشونت ها ریشه در مسائل اقتصادی دارد که موضوعات فرهنگی به کاهش این جرائم کمک شایانی می کند.

وی گفت:تعامل همه دستگاه های فرهنگی با یکدیگر به ریشه یابی آسیب های اجتماعی سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

مدیر آموزش و پرورش بجنورد نیز در این نشست با اشاره به اینکه برای کاهش آسیب های اجتماعی طرح مجد از سال گذشته در شهرستان بجنورد و استان اجرایی شده است،گفت: این طرح در استان بعنوان ایده انجام شد که با بازخورد بسیار خوب همراه بود به مراتب وزرات کشور هم ارسال و در نهایت اکنون در تمام کشور در حال اجراست.

معنوی اظهار داشت: کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان حاشیه شهر و ارتقاء میزان سلامت جسمی و روانی دانش آموزان هدف برگزاری این طرح بود.

وی گفت:این طرح در 27 آموزشگاه بجنورد که با آسیب های اجنماعی چون مواد مخدر ، طلاق ، وضعیت اقتصادی و معیشتی مواجه هستند در حال اجراست.

مدیر آموزش و پرورش بجنورد افزود:در این طرح علاوه بر تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان اولیای آنهارا نیز برای افزایش سطح آگاهی تحت پوشش قرار داده ایم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.