زهتاب: امیدوارم بهادر مدال بگیرد

عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اینکه بهادر مولایی امشب چه نتیجه‌ای می‌گیرد قابل پیش‌بینی نیست اما امیدوارم روی سکو باشد.

زهتاب: امیدوارم بهادر مدال بگیرد
محمد زهتاب عضو کمیسیون فنی فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: بهادر مولایی امشب به عنوان آخرین نماینده روی تخته می‌رود پیش‌بینی نتیجه مولایی سخت است. باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد امیدواریم وی با کسب مدال، دل مردم ایران را شاد کند.

زهتاب در خصوص عملکرد دیگر ملی پوشان در مسابقات جهانی آمریکا تاکید کرد: این مورد رییس فدراسیون باید از مسابقات باز گردد و در این خصوص گزارش دهد.

گفتنی است: تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان باید شانسی نیز روبرو شد و قبل از اعزام به این رقابت‌ها 3 ملی‌پوش نتوانستند همراه تیم راهی آمریکا شوند.

بهداد سلیمی وزنه‌بردار فوق سنگین کشورمان از ناحیه پا مصدوم و زانویش به تیغ جراحی سپرده شد. یکی دیگر از ملی‌پوشانی که همراه تیم ملی نرفت سعید محمدپور بود که وی نیز از ناحیه دست مصدوم شد و این رقابت‌ها را از دست داد و اما سهراب مرادی که تا دقیقه 90 حضور وی در تیم ملی در هاله‌ای ابهام بود فدراسیون جهانی نام وی را از لیست نهایی تیم ملی خارج کردند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار