عمرانی: اول شدم اما از عملکرد راضی نبودم

محجوبه عمرانی می‌گوید: از عملکرد آن طور که باید و شاید راضی نبودم اما اگر برنامه‌ریزی‌ها خوب باشد می‌توانیم در مسابقات پیش‌رو موفق شویم.

عمرانی: اول شدم اما از عملکرد راضی نبودم
محجوبه عمرانی نفر اول مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص عملکردش در این مسابقات گفت: دور اول و دوم انتخابی تیم ملی مقام اول را کسب کردم. اما از عملکردم آن طور که باید و شاید راضی نبودم زیرا به خاطر آسیب‌دیدگی که پیش از مسابقات داشتم تمریناتم کم شده بود ولی خدا را شاکرم که توانستم بازهم موفق باشم.

وی در پاسخ به این که چقدر برای خود و سایر هم تیمی‌هایتان شانس موفقیت قائل می‌شوید گفت: من  مریم صامت و ندا شهسواری مدت‌هاست کنار هم در تیم ملی حضور داریم و غزاله ملاطالب هم که امسال به جمع ما اضافه شده می‌تواین موفق شویم که البته این موضوع بستگی به برنامه‌ریزی فدراسیون و مسابقات تدارکاتی و اردوهایی که برای ما در نظر می‌گیرند دارند.

نفر اول مسابقات انتخابی تیم ملی در انتها در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا به نظر شما سیستم امتیازدهی و فشردگی مسابقات جای تغییر دارد یا خیر عنوان کرد: امتیازدهی در گذشته به صورت 5/0، یک‌و‌20 بود ولی در گذشته که من نماینده بازیکنان بودم موافق نبودم که اختلاف امتیازها به این صورت باشد  به همین دلیل تصمیم گرفتند که امتیاز دور آخر را  به یک‌و‌نیم کاهش دهند. البته اگر حالا هم تصمیم بگیرند تغییر کند بازهم جا دارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار