کرمان؛

درخشش دانش آموزان کرمانی در المپیاد های علمی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با اشاره به کسب مدال طلای جهانی المپیاد ریاضی، از کسب 6 رتبه برتر کشوری و 82 رتبه برتر استانی، توسط دانش آموزان این ناحیه در المپیاد های علمی خبر داد.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جواناز کرمان؛ علی زنگی آبادی با اشاره به تحصیل 30 هزار و 200 دانش آموز در مدارس ابتدایی ناحیه یک کرمان گفت: 98 درصد مدارس ابتدایی در این ناحیه، دوره ای شده اند.

وی افزود: 28 طرح آموزشی، فرهنگی، سلامت و ورزشی در مدارس ابتدایی ناحیه یک کرمان در حال اجراست که 6 طرح، ویژه آموزش ابتدایی این ناحیه هستند.

زنگی آبادی خاطرنشان کرد: این طرح ها مدرسه محور بوده اند و در راستای توانمند سازی نیروی انسانی بدون هزینه برگزار می شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه آموزگاران به صورت ماهیانه خبر داد و تصریح کرد: طرح های هر مدرسه یک تجربه و بازدید دوره ای مدیران از مدارس دیگر از مهمترین طرح های اجرایی در دوره ابتدایی هستند.

زنگی آبادی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ازرشیابی توصیفی ویژه مدیران و آموزگاران دوره ابتدایی، یادآور شد: 90 نفر از آموزگاران دوره ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک، آموزش اختصاصی ارزشیابی توصیفی را گذرانده اند.

وی با اشاره به پذیرش 66 دانش آموز ناحیه یک کرمان در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و دارو سازی از پذیرش 99.7 درصدی دانش آموزان این ناحیه در دانشگاه های کشور خبر داد.

زنگی آبادی با اشاره به راه اندازی 4 رشته جدید در هنرستان ها ی فنی و حرفه ای و کار دانش آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان، خاطرنشان کرد:42 درصد دانش آموزان این ناحیه در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش جذب شده اند.

وی از تحصیل بیش از 61 هزار دانش آموز در مدارس این ناحیه در دوره های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه خبر داد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.