55 هزار وام بافت فرسوده تا پایان سال پرداخت می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: موظف هستیم تا پایان سال 55 هزار وام بافت فرسوده را پرداخت کنیم.

تلفنی***** 55 هزار وام بافت فرسوده تا پایان سال پرداخت می‌شودبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سعید ایزدی مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در سومین نشست تخصصی کارگروه منطقه‌ای بهسازی مناطق نابسامان گفت: 55 هزار وام از طریق سازمان مدیریت برنامه‌ریزی به بانک مسکن ابلاغ شده و تا پایان سال موظف هسیتیم دکه تسیهلات نوسازی را از طریق بانک مسکن از این وام بهره‌مند کنیم.

وی افزود: مبلغ این وام بری کلانشهرها 50 میلیون به همراه 20 میلیون تومان ودیعه است و در صورتی که متقاضیان مبحث 19 انرژی را انجام بدهند سود سهیلات به اندازه 10 درصد کاهش می‌یابد.

وی بیان کرد: یکی از معضلات شهرهای بزرگ کشور و ساکنین این است که مالکیتی ندارند و یک طرح ملی به طور مشترک در دست بررسی است و سازمان ملی مسکن حق مالکیت را به متقاضیان می‌دهد.

وی در خصوص تشکیل این اجلاس هم گفت: این اجلاس برای رفع آسیب موجود در بحث توسعه شهری تشکیل شده که ستاد ملی یکی از بزرگ‌ترین این شبکه‎‌ها می‌باشد .

وی افزود : بیش از 22 وزارتخانه عضو هستند و جلسات منظمی دارند و با برنامه‌ها اقدامات بهسازی و نوسازی را مدیریت می‌کنند.

ایزدی گفت: این شبکه بین‌المللی 65 کشور آسیا- اقیانوسیه در این شبکه بین‌المللی حضور دارند و پنج موضوع اصلی در آن مطرح است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار