اصفهان؛

وقوع بیش از یکصد مورد حادثه و حريق در کاشان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان، از وقوع 107 مورد حادثه و حريق در آبان امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، سیدمهدی مجدالاشرافی اظهار داشت: آبان ماه سال جاري 36 مورد آتش سوزي و 71حادثه در اين شهرستان به وقوع پيوسته است.

وی، اتصالي برق، پرتاب جرقه و مواد آتش زا، پیک نیک و کپسول، نشت گاز، افروختن عمدي آتش، ریختن مواد نفتی و مشتعل کردن آن و بالا بودن حرارت محيط و انتقال آن را از حرایق رخ داده در این مدت مشخص برشمرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان، بيشترين آمار حرایق در آبان سال جاري را در واحدهايي با كاربري منزل مسکونی، تجاری، وسایل نقلیه، مراکز صنعتی و کارگاهی واماکن مذهبی اعلام کرد و افزود: آتش‌ نشانان در اين مدت 59 نفر را در حوادث وحرایقنجات داده اند.

مجدالاشرافی اظهار داشت: مأموران آتش‌نشانی اين شهرستان در71 مورد حادثه جداگانه شامل آسانسور و بالابر، اشیاء حلقوی، چاه،نشت گاز، محبوسی(باز کردن درب منزل خودرو)، ریزش آوار، حیوانات وحشی و موذی، باد و قطع درختان، تصادف و واژگونی خودرو حضور یافته و با امداد رسانی، شهروندان را از خطرات ناشي ازاين حوادث نجات داده اند.


انتهای پیام/گ
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.