3 طرح عمرانی، فرهنگی شا مل مرحله دوم خیابان های ملت و ولیعصر و فرهنگسرای سراج شنبه هفته آینده در منطقه 2 مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، شهردار اصفهان با اشاره به افتتاح دو خیابان اذغان کردخیابان ملت به طول ۷۵۰متر و عرض ۱۸متر با اتخاذ هزینه ای بیش از ۷میلیار تومان و دیگری خیابان ولیعصر به طول ۸۰متر و عرض ۱۸متر با برآوردی بیش از ۵میلیارد تومان احداث شده و به بهره برداری رسیده اند .

جمالی نژاد ادامه داد کهبا تو جه به زیر ساخت های فرهنگی در منطقه ۲ احداث فرهنگسرای سراج در دهنو با هزینه ی بیش از ۱میلیاردو ۵۰۰میلیون توما ن به بهره برداری رسیده است .

شهردار اصفهان خاطر نشان کرداصفهان علاوه بر اینکه به عنوان پایتخت فرهنگی و صنایع دستی کشور شناخته شده است در سال ۲۰۱۷نیز به عنوان پایتخت گردشگری کشور مطرح میشود و امیدواریم این طرح های عمرانی و فرهنگی در توسعه این موضوع موثر باشند .

وی همچنین با اشاره به اینکه اصفهان شهری مسجد محور است بیان کردقرار بر این است که تمام مراکز فرهنگی و فرهنگسراهادر نزدیکی مساجد و مراکز مذهبی بالاخص حسینیه ها و امامزاده ها احداث شود .

جمالی نژاد همچنین بیان کردسال ۹۵به عنوان سال بانوان در اصفهان نامگذاری شده است و طرح هایی در همین راستا در حال اجراست .

وی همچنین گفتبه دلیل نامطلوب بود شرایط ورودی های اصفهان،۴ورودی شهر را در اولویت کار قرار داده ایم که شامل ،ورودی استقلال که از سمت فرودگاه به سمت اصفهان می باشد،ورودی شاهین شهر به سمت کاوه ،ورودی تشریفات که هم سطح استقلال و در حال انجام کار است و ورودی بهارستان می شوند .

جمالی نژاد در رابطه با حسن تعلق و مشارکت مردمی نیز گفت:برای افزایش حس تعلق مردم هر هفته در کنار افتتاح پروژه های عمرانی از معتمدین محل دعوت به حضور میشود و همچنین از خانواده شهدا تجلیل به عمل می آید.   

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.