پورشیب :

باختم را توجیه نمی کنم / در مسابقات بعدی جبران می کنم

نایب قهرمان لیگ جهانی کاراته گفت : در فینال می توانستم بهتر باشم ولی متآسفانه نشد و باختم را توجیه نمی کنم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ذبیح اله پورشیب کاراته کا وزن 84 - کیلوگرم کشورمان که به همراه سجاد گنج زاده با دعوت فدراسیون کشور ژاپن ، در آخرین دوره رقابت های لیگ جهانی کاراته در سال 2015 شرکت کرد ، امروز موفق به کسب مدال نقره این رقابت ها شد ، در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بیان داشت : 
خدا را شکر می کنم که توانستم در این مسابقات مدال بگیرم و ناراحتم که نتوانستم طلا بگیرم .من همیشه برای مدال طلا می جنگم و به طلا فکر می کنم ولی به هرحال متآسفانه نمی شود همیشه طلا گرفت و واقعیت این است که مواقعی حریفان از ما بهترند و نمی شود کاری کرد .
وی ادامه داد : به هرحال در فینال نتوانستم پیروز شوم و حریفم پیروز شد . هیچوقت پیروزی حریف را کمرنگ نمیکنم من می توانستم بهتر باشم ولی متآسفانه نشد .
پورشیب افزود : هدفم کسب خوشرنگ ترین مدال است و تمام تلاشم را می کنم که روز به روز رنگ مدالهایم بهتر شود و تلاش می کنم که در مسابقات بعدی جبران کنم و انشااله بهترین نتیجه را برای کشورم که همان خوشرنگ ترین مدال است بدست بیارم .
قهرمان دور پیش این رقابت ها در خصوش حضورش در رقابت های لیگ جهانی کاراته بیان داشت : این دومین دوره بود که در سال 2015 در رقابت های کاراته وان شرکت کردم و دومین مدال را کسب کردم .
وی درباره شرایط بدنی اش اینگونه گفت : شرایط بدنی ام شکر خدا خوب بود اما خیلی خوب نبودم و خیلی بهتر از این می توانستم در فینال کار کنم . ولی باز هم خدا را شاکرم که توانستم مدال نقره این رقابت ها را کسب کنم .
کاراته کا با اخلاق کشورمان در پاسخ به این سوال که داوری را در این رقابت ها چگونه دیدی ، بیان داشت : من هیچوقت با داوری مشکل ندارم و معمولآ درباره داوری صحبت نمی کنم چون نمیخواهم باختم را با کار داوران توجیه کنم .
وی با اشاره به حضور کاراته کاهای قدرتمتد اظهار داشت : نفرات خیلی خوبی در این مسابقات حضور داشتند و حریفان خوبی داشتیم و کاراته کا های قدرتمندی در وزن من و نیز اوزان دیگر حضور داشتند که خود تجربه بسیار ارزشمندی بود .
نماینده وزن 84 - کیلوگرم کشورمان با تشکر از سرپرست فدراسیون کاراته گفت : از فدراسیون کاراته به خصوص جناب طباطبایی تشکر می کنم که برای آماده شدن ویزا تمام تلاشش را به کار بست تا ما بتوانیم در این رقابت ها شرکت کنیم .
وی با اشاره به اهمیت این رقابت ها و حضور کاراته کاها بیان داشت : مسابقات کاراته وان از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و حضور در این رقابت ها به لحاظ رنکینگ جهانی و نیز از نظر شناخت حریفان ، بسیار مهم است . چرا که هم داوران جهانی با کاراته کاها آشنا می شوند و نیز شرکت در این رقابت ها تجربه خوبی می شود برای مسابقات جهانی و مهم .
کاپیتان تیم ملی کاراته ادامه داد : در کل مسابقه دادن برای ورزشکار لازم است و ورزشکار همیشه نیاز به مسابقه و کسب تجربه دارد . امیدارم در آینده و سال جدید میلادی بتوانیم در تورنمنت های زیادی شرکت کنیم چرا که حضور در تورنمت های بین المللی به نفع کاراته کشور است . 
وی خاطرنشان کرد : اگر در این تورنمنت ها مدال کسب کنیم که خیلی خوب است و اگر هم موفق به کسب مدال نشویم ، با شناختی که از حریفان خود بدست می آوریم در رقابت های آینده و به خصوص جهانی از تجربیات بدست آمده استفاده می کنیم چرا که اینگونه رقابت ها با شرکت و حضور برترین های کاراته از کشورهای مختلف جهان ،از سطح بسیار خوبی برخوردارند و همه کاراته کاها برای بهترین نتیجه پا به این رقابت ها می گذارند هم برای بالا بردن رنکینگ و هم برای کسب تجربه .


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار