تبریز؛

راه اندازی اولین مرکز تحقیقاتی سرطان منطقه ارسباران در شهرستان اهر

فرماندار اهر از راه اندازی اولین مرکز تحقیقاتی سرطان منطقه ارسباران در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، عابدی در بازدید از بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: با پیگیری های انجام شده و اخذ مجوز های لازم بزودی مرکز تحقیقات سرطان منطقه ارسباران در جوار کلنیک تخصصی باقرالعلوم شهرستان اهر راه اندازی و به بیماران ازائه خدمات خواهد کرد.

وی، با اشاره به اینکه متأسفانه آمار بیماران سرطانی هرسال بیشتر از سال قبل می شود گفت: با راه اندازی این مرکز علاوه بر خدمات مناسب به درمان مبتلایان به این بیماری می توان با تشخیص به موقع و درمان زود هنگام آن از افزایش مبتلایان به این بیماری مهلک کاهش داد.

فرماندار اهر در ادامه از ساخت کلینیک تخصصی باقرالعلوم اهر با اعتباری بالغ بر بیش از 500 میلیون تومان در زمینی به مساحت 2400 متر مربع خبر داد و افزود: امیدواریم بزودی این کلینیک تخصصی که با بدنه ای فلزی ساخته خواهد شد با تجهیزات کامل مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی، همچنین از تجهیز و افزایش دستگاه ها و تعداد تخت های بیمارستان باقرالعلوم اهر نیز خبر داد و گفت: با تخصیص اعتبارات لازم و گسترش فضای این بیمارستان در آینده نزدیک، تعداد تخت های این بیمارستان به 315 تخت افزایش و از نظر تجهیزان و دستگاه ها نیز به دستگاه های رادیولوژی دیجیتالی، ویدئو آندوسکوپی و سایر تجهیزات پیشرفته و به روز بیمارستانی و اتاق عمل مجهز خواهد شد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.