دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی از تدوین برنامه 10 ساله المپیاد سلول‌های بنیادی در قالب برنامه راهبردی خبر داد.

امیر علی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در راستای فرهنگسازی ترویج و بستر سازی برگزاری المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی از بازساختی در سال‌های آینده ستاد توسعه علوم و فناوری‌های بنیادی در نظر دارد اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم تا 10 سال آینده را در قالب برنامه راهبردی ستاد تدوین کند. 

حمیدیه تصریح کرد: این ستاد در حال پیگیری اقدامات مورد نیاز در جهت تجهیز و تکمیل پژوهش سراها است و علاوه بر آن از برگزیدگان المپیاد در نخستین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در اردیبهشت ماه سال آینده تجلیل می‌کند.

وی بیان کرد: موضوع سلول‌های بنیادی و پزشکی در عصر حاضر یک موضوع کاربردی است و مسئولیت برگزاری این گونه المپیاد‌ها به عهده دانش‌پژوهان است و این ستاد آمادگی خود را جهت برگزاری هر چه بهتر این المپیاد اعلام می‌کند.

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی عنوان کرد: معاونت علمی یکی از حوزه‌های سیاست گذار برای برگزاری المپیادها است و تمامی ضوابط دیگر المپیادها باید برای برگزاری المپیاد در نظر گرفته شود.

وی در پایان تاکید کرد: در این راستا همکاری سازمان سنجش و حوزه فناوری اطلاعات و وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری این المپیاد بسیار مهم است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار