حواشی بازی فوتسال میثاق- دبیری؛

از درگیری خوراکچی با دبیری تا درگیری لفظی باجناق ها

دیدار تیم های میثاق تهران و دبیری تبریز با تساوی پنج بر پنج به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دیدار تیم های میثاق تهران و دبیری تبریز از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال با حواشی خاصی برگزار شد.
جایی که قرار بود بازی راس ساعت ۱۶ آغاز شود اما با تاخیر ۲۹ دقیقه ای که علت آن عدم حضور نیروی انتظامی در محل برگزار بود،شروع شد که در همان ابتدا با اعتراض تیم دبیری تبریز رو به رو شد.
در طول بازی نیز هر دو تیم به نحوه قضاوت داور اعتراض داشتند ولی این تیم دبیری بود که موفق شد چندین بار از حریف خود پیشی بگیرد.ناگفته نماند که تیم میثاق چند مهره کلیدی خود نظیر حسین سلطانی،محسن فرهمند را در این دیدار در اختیار نداشت.
دقایق پایانی این دیدار حساس در حالی با نتیجه پنج بر سه به نفع دبیری دنبال می شد که محمود خوراکچی با استفاده از سیستم پاورپلی علاوه بر اینکه موفق شد نتیجه را به تساوی بکشاند،در ۹ ثانیه آخر بازی شانس پیروزی را نیز داشت که با بی دقتی بازیکنانش از دست رفت.
اما حواشی اصلی این دیدار جنجالی بعد از پایان سوت داور آغاز شد.ابتدا جواد اصغری مقدم و یکی دوتن از بازیکنان میثاق درگیری با یکدیگر پیدا کردند که با وساطت طرفین ختم به خیر شد.
ولی این پایان کار نبود.درست زمانی که محمود خوراکچی و فرزین دبیری در حال مصاحبه با دو خبرنگار متفاوت بودند،گویا سرمربی میثاق صحبت های مدیرعامل دبیری علیه وی را شنیده و با یکدیگر دیگری لفظی و فیزیکی پیدا می کنند که به درگیری مجدد اصغری مقدم و سایر بازیکنان دو تیم منتهی شد که تمام این درگیری ها توسط چندین دوربین ثبت و ضبط شد.
البته در این بین درگیری محمود خوراکچی و علی خسروی(مربی دبیری تبریز) باجناق های فوتسالی که در نیم فصل اول در گیتی پسند با هم بودند جالب بود به طوری که حسابی از خجالت یکدیگر در آمدند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار