شیراز؛

قاتل فراری پس از 16 ماه به آخر خط رسيد

فرمانده انتظامی شهرستان "استهبان" استان از دستگيري قاتل فراری پس از 16 ماه فرار در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "داود امجدی" گفت: در مرداد ماه سال 93 بر اثر نزاع و درگیری فردی در بخش "ایج" از توابع شهرستان "استهبان" جوانی 27 ساله به قتل رسيد و قاتل پس از ارتکاب جرم متواری شد، موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اين درگيري اين جوان 27 ساله با ضربات چاقو توسط فرد ديگري مجروح، به بيمارستان منتقل و به دليل شدت جراحات وارده و خونریزی زیاد جان خود را از دست مي دهد كه دستگيري قاتل در دستور كار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان "استهبان" ادامه داد: پس از 16 ماه پيگيري ماموران، با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه قاتل شناسایی و با هماهنگی با مقام قضایی، تیمی از ماموران برای دستگری وی وارد عمل شدند که در
نهایت قاتل که جوانی 21 ساله بود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ "امجدی" بيان كرد: در بازجویی از متهم مشخص شد که علت قتل، نزاع و درگیری بوده و قاتل پس از مشاجره و بالا گرفتن درگیری لفظی به مقتول حمله ور و وی را با چاقو مورد جراحت قرار می دهد که بر اثر خونریزی مقتول در بیمارستان فوت می کند.

وي با اشاره به پشیماني مقتول از کرده خود، ابراز امیدواری کرد: جوانان در لحظه عصبانیت با بالا بردن آستانه تحمل خود و عاقبت اندیشی، دست به چنین اقدامات خشونت باری نزنند و لذت یک عمر زندگی شیرین را از خود و دیگران نگیرند.


 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/گ
برچسب ها: قاتل ، فراری ، آخر ، خط ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.