انصاری‌فرد: پیگیر وضعیت مالکیت پرسپولیس هستم

گفته می شود انصاری فرد پیگیر آن است که باشگاه پرسپولیس وی واگذار شود اما وی نظر دیگری در این خصوص دارد.

پیگیر وضعیت مالکیت پرسپولیس هستمعباس انصاری فرد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: من دنبال این هستم وضعیت مالکیت پرسپولیس هر چه سریعتر مشخص شود ضمن اینکه مسئولان کشور در پس سروسامان دادن به وضعیت سرخابی ها هستند.

انصاری‌فرد در ادامه عنوان کرد: نمایندگان مجلس هم پیگیر قضیه خصوصی سازی سرخابی‌ها هستند اما از دستور کار این مجلس خارج است.

وی تصریح کرد: به هر حال پیگیر وضعیت باشگاه پرسپولیس هستم و با مسئولان ذیربط در این خصوص مذاکراتی انجام دادم.

مدیر عامل سابق پرسپولیس در مورد وضعیت خصوصی سازی سرخابی‌ها بیان کرد: اگر بخش خصوصی مورد اعتماد پیدا شود که بتواند دو تیم را اداره کند آن وقت مسئولان ورزش این دو باشگاه را واگذار می‌کنند. درحال حاضر وضعیت تیم پرسپولیس هم خوب و هم تهدیدآمیز است. به هر حال اگر تشکیلاتی بتواند تعهدات مالی بدهد و اهلیتش مورد تایید باشد آنوقت‌ مالک سرخابی می شود.

وی در مورد اینکه طاهری گفته بدهی های باشگاه مربوط به مدیران سابق است، بیان کرد: مدیران جدید هم بعد از پایان کارشان معلوم می شود که چقدر بدهی برای باشگاه گذاشتند . به هر حال طاهری باید دعا کند که به بدهی‌های باشگاه اضافه نکند.

انصاری‌فرد در مورد شکایت موسسه توریستی امارات از باشگاه پرسپولیس بیان کرد: من در دوران مدیریتم با شرکتی قرارداد نبستم. همچنین شکایتی در این زمینه دریافت نکردم. در دوران مدیریتم فقط شرکت کانادایی شکایت کرده بود که پیگیر این قضیه بودم.
همچنین عقدقرارداد با شرکت کانادایی در زمان مرحوم خطیب بسته شده بود. به هر حال تیم پرسپولیس قرار بود برای برگزاری بازی دوستانه عازم کانادا شود که این سفر لغو شد .

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم وضعیت مالکیت تیم فوتبال پرسپولیس هر چه سریعتر مشخص شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار