ارومیه؛

جزییات طرح ایجاد سیستم متمرکز برای تمامی مراکز فوریتی

جزییات طرح تشکیل سیستم متمرکز برای تمامی مراکز فوریتی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جزییات طرح تشکیل سیستم متمرکز برای تمامی مراکز فوریتی در جهت ارائه خدمات بهینه به مردم، صبح امروز با حضور دکتر عطاپور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مورد بررسی قرار گرفت.

عطاپور در این جلسه اظهار داشت: موضوع ایجاد یک سیستم یا سامانه متمرکز برای تمامی مراکز فوریتی در جلسه اخیر کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان مطرح شد که این مصوبه به وزارت کشور بعنوان یک پیشنهاد ارسال و مورد استقبال وزیر محترم کشور نیز قرار گرفت و مقرر شد طرح مذکور با جزییات بیشتر و بصورت تکمیلی تر در استان تدوین و به وزارت کشور جهت تایید و اجرایی شدن ارسال شود.

وی در ادامه گفت: در شرایط اضطراری، هر کدام از سازمان ها و مراکز دولتی و غیردولتی که درگیر هستند، یک سیستم ارتباطی مجزا دارند و از یک سامانه واحد مدیریت نمی شوند و این باعث می شود که حادثه دیده در شرایط مذکور دچار سردرگمی شود؛ لذا طرح ایجاد سامانه متمرکز برای مراکز فوریتی در این راستا و برای ایجاد هماهنگی های بیشتر و جلوگیری از سردرگم شدن شهروندان طرح شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری افزود: برای ایجاد و راه اندازی سامانه متمرکز برای مراکز فوریتی در کشور، زیرساخت های لازم وجود دارد و تحقق این امر می تواند جلوی مدیریت های جزیره ای در شرایط اضطرار را بگیرد.

در ادامه این جلسه، اعضای حاضر در جلسه نیز به بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود در رابطه با طرح ایجاد سامانه متمرکز برای تمامی مراکز فوریتی پرداختند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.