ساری؛

خریداری ۱۷ دستگاه خودروی اطفای حریق در مازندران

۱۷ دستگاه خودروی اطفای حریق در مازندران خریداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل مدیریت بحران مازندران از خرید ۱۷ دستگاه خودرو مخصوص اطفای حریق جنگل از طریق سازمان جنگل‌ها و مراتع با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور خبرداد.

علی‌اصغر احمدی افزود:۱۰ دستگاه خودرو اطفای حریق در منابع طبیعی مرکز مازندران و هفت‌دستگاه در غرب مازندران مستقرشده است و پیگیر بالگرد اختصاصی برای مازندران نیز هستیم.

وی با اشاره به اینکه در دنیا ۴۳ مورد حادثه غیرمترقبه رخ می‌دهد که ۳۱ مورد این حوادث در ایران شناسایی‌شده است افزود: برگزاری مانورهای آمادگی در برابر حوادث در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران تصریح کرد: برگزاری مانور ساعت صفر برای آمادگی ارگان‌ها و سازمان‌ها در استان برگزار می‌شود و شب گذشته این مانور در بابلسر با آمادگی کامل به اجرا درآمد.

احمدی بابیان این‌که برای اجرای مانور ایمنی و زلزله آمادگی و آموزش‌های لازم از سوی سازمان هلال‌احمر به‌عنوان رئیس کارگروه امداد و نجات استان به دانش آموزان و مسئولان داده شد افزود: برگزاری این مانورها و رعایت آئین‌نامه ۲۸۰۰ نظام‌مهندسی میزان خرابی و تلفات را در حوادث به حداقل می‌رساند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


برچسب ها: ساری ، خریداری ، دستگاه ، حریق ، اطفای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.