قم؛

اعزام 21 هزار قمی به مرز عراق

جمالی مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان قم گفت: تردد 459 اتوبوس تاکنون 21 هزار نفر را از طریق حمل و نقل عمومی به مرز عراق اعزام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ از اول آذر تا 9 آذرماه به پایانه مهران 364 اتوبوس اعزام شده است،که  12 سواری به پایانه مهران و 76 اتوبوس به پایانه چزابه 19 اتوبوس به پایانه شلمچه تردد داشته‌اند.

جمالی مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان قم گفت: هیچ مشکلی از نظر تأمین اتوبوس نداشته‌ایم و اتوبوس به اندازه کافی وجود داشته است، و نظارت کامل بر قیمت‌های اتوبوس هم بوده است و بر همان مبلغ مصوب که 65 هزار تومان بود تاکید شد.

وی افزود: تیم‌های بازرسی و نظارت نرخ در کل استان فعالیت داشتند و تا بعد از اربعین هم نظارت را ادامه می‌دهند و با هرگونه تخلفی برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه یک روز بین اربعین ایران و عراق تفاوت است ما در روز اربعین برای انتقال مسافران از قم به تهران هیچ مشکلی نداریم چون موظف شده‌اند اتوبوس‌هایی که سرویس‌دهی دارند به هیچ عنوان به مرز مهران نروند.

وی تصریح کرد: تیم نظارتی در 72 تن مستقر شده است، برنامه‌ریزی برای استفاده از اتوبوس‌های شهرهای دیگر هم انجام شده است و در صورت لزوم از اتوبوس‌های شهرهای دیگر هم استفاده کنیم.

در پایان خاطر نشان کرد: از این ظرفیت برای انتقال مسافران به تهران استفاده می‌شود، به مسافران هم اطلاع رسانی‌ شده و از آنها خواسته شده است که تا حد امکان از وسایل دیگر از جمله راه آهن استفاده کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.