رئیسی: برای وزنه برداری پشتوانه سازی نشده است

سرپرست تیم‌های ملی وزنه‌برداری گفت: قهرمانانی به رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان اعزام شدند که از دوره‌های قبل هستند.

مهران رئیسی سرپرست تیم‌های ملی وزنه‌برداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: تیم ملی وزنه‌برداری در حالی عازم مسابقات قهرمانی جهان شد که ورزشکاران آن برای دوره‌های قبل بودند، دوره‌هایی که مربوط به افشار‌زاده و رضازاده می‌‌شود.

وی تصریح کرد: نباید در مدت 7-6 ماهه از فدراسیون انتظار عملکرد بهتری داشت، شما در نظر بگیرید در دوره گذشته فعالیت های وزنه برداری کمتر شده ، وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان و لیگ آن‌ها تعطیل بود و فعالیت‌های این ورزش در اصل پشتوانه‌سازی برای آینده نشده است.

رئیسی در ادامه گفت: من نمی‌خواهم حاشیه درست کنم ولی باید واقعیت‌ها را دید حالا باید منتظر بمانیم تا تیم ملی به کشور باز گردد و ببینیم چه اتفاقی افتاده که ملی‌پوشان عملکرد خوبی در این رقابت‌ها نداشتند.

وی عنوان کرد: مرادی بهترین امکانات را برای وزنه‌برداری گذاشته است فرد شناخته شده در این حوزه است با توجه به فعالیت‌هایی که وی برای رونق این ورزش انجام می‌دهد باید صبر کنیم.

وی عنوان کرد: چند سال پیش، زمانی که مرادی ریاست فدراسیون را به عهده داشت جز بهترین‌های آسیا بودیم، ایوانف مربی خارجی که 4 سال کار کرد تا نتیجه خوبی بگیرد.

** تیم ملی با بدشانسی روبرو شد

وی در این خصوص گفت: قبل از اعزام به مسابقات جهانی بهداد سلیمی را به خاطر مصدومیت همراه تیم نداشتیم اگر وی اعزام می‌شد به طور قطع مدال می‌آوریم و حریف روسی نمی‌توانست جایگاه قویترین مرد جهان را از ما بگیرد. محمدپور هم مصدوم شد و سهراب هم نتوانست اعزام شود.

**المپیک 3 یا 4 مدال می‌گیریم

رئیسی خاطرنشان کرد: در المپیک 2016 برزیل قطعا 3 یا 4 مدال خوش رنگ توسط قهرمانان با آتیه و نام آشنا به دست خواهیم آورد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار