کرمانشاه؛

60 مسجد کرمانشاه آماده اسکان زائرین اربعین

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: راهپیمایی اربعین ریشه در عشق و ارادت مردم به امام حسین(ع) دارد و در معرفی هر چه بیشتر امام حسین(ع) به جهانیان موثر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه می گوید راهپیمایی اربعین ریشه در عشق و ارادت مردم به امام حسین(ع) دارد و در معرفی هر چه بیشتر امام حسین(ع) به جهانیان موثر است.  

اسماعیل قبادی اظهار داشت: 50 تا 60 مسجد استان برای اسکان زائرین عتبات عالیات به مناسبت اربعین حسینی اعلام آمادگی کرده اند و پیش بینی می شود این میزان در زمان بازگشت زائران بیشتر شود.

وی افزود: تعدادی از مساجد شهرستانهای مسیر صحنه و اسلام آبادغرب نیز آماده پذیرایی از زوار عتبات عالیات هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین به عنوان یک راهپیمایی عبادی است که از اولین اربعین سید و سالار شهیدان(ع) مرسوم شده است.

قبادی در ادامه با بیان اینکه راهپیمایی اربعین ریشه در عشق و ارادت مردم به امام حسین(ع) دارد، برپایی این راهپیمایی را در معرفی هر چه بیشتر امام حسین(ع) به جهانیان موثر دانست.

وی در ادامه از برگزاری اجتماع بزرگ و مراسم سوگواری و سینه زنی اربعین حسینی همرمان با روز اربعین در مسجد جامع شهر کرمانشاه خبرداد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.