اردبیل؛

ارسال مواد غذایی برای پذیرایی زائران اربعین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: بیش از 10 تن محموله شامل مواد غذایی برای خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی به استان ایلام ارسال شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت‌الاسلام اکبر قیامی در جلسه بررسی روند ارسال کمک‌های اوقاف اردبیل به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: در سطح کشور نهادهای مختلفی برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده اربعین فعالیت‌های ارزشمندی را انجام داده‌اند.

وی افزود: سازمان اوقاف بنا بر وظیفه ذاتی خود مبنی بر اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان خیراندیش مرتبط با عزاداران امام حسین(ع) و نیزخدمت‌رسانی به زائران آن حضرت ستاد اربعین را تشکیل داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: سازمان اوقاف موکب‌هایی را برای خدمت‌رسانی در سه مرز مهران، چزابه و شلمچه برپا کرد و استان‌های ایلام و خوزستان به عنوان مجری این خدمت‌رسانی و باقی استان‌ها به عنوان پشتیبان فعال شده‌اند که به همین منظور اوقاف استان بیش از 10 تن محموله شامل مواد غذایی به استان ایلام ارسال کرد.

قیامی با بیان اینکه اوقاف بیش از یک ماه برای خدمت‌رسانی، برنامه‌ریزی کرده‌ است، گفت: در قالب ستاد اربعین در این سه نقطه مرزی در مسیر رفت و برگشت زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی و پذیرایی می‌شوند.

وی توزیع بسته‌های محصولات فرهنگی، برپایی خیمه‌های معرفت در مسیر پیاده‌روی و آمادگی بقاع متبرکه و حسینیه‌ها برای اسکان و پذیرایی از زائران را از جمله خدمات دیگر این ستاد عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: موکب‌های سازمان اوقاف 3 تا 5 روز پس از اربعین حسینی به زائران در مسیر بازگشت خدمت‌رسانی می‌کنند و امیدواریم بتوانیم در این زمینه خدمات مناسب و شایسته‌ای را به زائران اربعین حسینی ارائه کنیم.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.