قم؛

تقویت گردشگری مسئولانه در قم

حیدی معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: فرهنگ‌سازی و تبلیغات در شهر موجب می‌شود تا مردم با حس مسئولیت‌پذیری نسبت به محیط زیست و منابع طبیعی وارد مناطق شوند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در صورتی که بحث‌های آموزشی در میان مسئولان تورهای گردشگری استمرار پیدا کند این افراد می‌توانند نقش تاثیرگذاری بر روی گردشگران و دوستداران طبیعت داشته باشند.  

 وحیدی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قم بیان کرد: این تورها برای آشنایی مدیران استان قم از مناطق نمونه گردشگری و طبیعت استان مفید است تا از نزدیک وارد مباحث اجرایی شوند.

وی افزود: این اداره‌کل بسته های فرهنگی و آثار تاریخی از جاذبه‌های گردشگری  قم را تهیه کرده که آنها را در اختیار مسئولان استانی قرار دهد تا با تعامل نهادهای مسئول برای تامین زیرساخت‌های گردشگری اقدامات لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: معرفی مناطق گردشگری قم نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف استان است تا در حیطه خود به فرهنگ گردشگری و زیست محیطی استان کمک کنند.

در پایان خاطر نشان کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با امضای تفاهمنامه با نهادهای مختلف از جمله اداره‌کل محیط زیست، آماده همکاری متقابل در ارائه اطلاعات کامل از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان و برپایی نمایشگاه‌ها برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری در سطح ملی است.

یانتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.