تبریز؛

برگزاری بیست و یکمین همایش ملی توسعه صادرات غیر نفتی در تبریز

رییس اتاق بازرگانی تبریز از برگزاری بیست و یکمین همایش توسعه صادارت غیر نفتی در تبریز خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از تبریز؛حسن زاده در نشست خبری  بیستمین همایش ملی توسعه صادرات غیر نفتی استان گفت: بیست و یکمین همایش ملی توسعه صادارت غیر نفتی، هفته آتی در روزهای 14 و 15 آذر ماه برگزار می شود و تعدادی از مسئولان تراز اول کشوری همچون وزیر صنعت، معدن و تجارت برای حضور و سخنرانی در این همایش به تبریز سفر می کند.

وی افزود: این همایش در محل تالار پتروشیمی تبریز و با حضور مسئولان تراز اول کشوری همچون وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کل بانک مرکزی برگزار خواهد شد.

اکثریت مقامات استانی و شهرستانی، مدیران و فعالان بخش خصوصی نیز در این جلسه حضور خواهند یافت در رابطه با مسائلی همچون اقتصاد ایران در دوران پساتحریم و راهکارهای بهبود فضای کسب و کار با یکدیگر به بحث و تبادل نظر با یکدیگر خواهند پرداخت.

رییس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به سفر هیات های مختلف و بلند پایه اقتصادی به کشور بعد از مذاکرات هسته ای عنوان کرد: تا کنون هیات های اقتصادی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، تایوان، چین، فرانسه و انگستان به آذربایجان شرقی سفر کرده اند. اکثریت این هیات ها برای سرمایه گذاری در ایران، در دوران مطالعاتی هستند.

حسن زاده با اشاره به وضعیت کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای امن جهان و منطقه است و در سایه سیاست های رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) و دکتر روحانی، از امنیت اقتصادی و سیاسی بسیار خوبی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک، تمامی تحریم های بانکی نیز برداشته شود تا به تمام ظرفیت های تجاری و صادراتی در دینا دست یافته و بیش از پیش در راستای توسعه و شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی سهیم و نقش آفرین باشیم.
 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.