اصفهان؛

اختصاص بیش از یک هزار تابلوی آموزش شهروندی به موضوع "ساماندهی مشاغل"

1300 تابلوی آموزش شهروندی درشهراصفهان به موضوع ساماندهی مشاغل اختصاص یافت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در هفته گذشته تبلیغات شهروندی در شهر اصفهان بهسبکانتظاری و با طرح شعار"سر نخ را پیدا کنید" نصب شده بود گفت: در دوره دوم این تبلیغات، به حس کنجکاوی شهروندان پاسخ داده شده و به موضوع "ساماندهی مشاغل" پرداخته شده است.

محمد حسن مردانی ادامه داد: دوره جدید تبلیغات شهری که از 10 آذر ماه آغاز می شود ادامه طرح های قبلی است و ضوابط ساماندهی مشاغل همچون انتقال مشاغل پرسر و صدا، مشاغل تولید کننده گرد و غبار و بوهای نا مطبوع، مشاغل سمی و شیمیایی و... به بافت غیر مسکونی به طور شفاف و با طرح های جذاب به تصویر درآمده است.

وی با بیان اینکه با اجرای این گونه تبلیغات، شهروندان نسبت به حقوق خود آگاه می شوند اظهار کرد: با این فرهنگ سازی، صاحبان مشاغلی که حضورشان در بافت مسکونی موجب تضییع حقوق شهروندان می شوند نیز نسبت به ضرورت تغییر مکان خود، آگاهی می یابند.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در پایان خاطر نشان کرد:همزمان با اجرای این طرح، بیش از یک هزار تابلو نیز با موضوع ساماندهی مشاغل و حقوق شهروندان در این خصوص، در ایستگاههای اتوبوس شهر نصب می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می توانند با شماره 34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi,net مراجعه کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.