مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا- مالزی

رقابت‌‌های سنگنوردی قهرمانی آسیا نوجوانان در شهر پوتراجا کلید می‌خورد.

مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا- مالزی
به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا نوجوانان و جوانان طی روزهای 12 تا 15 آذر در شهر پوتراجا مالزی آغاز خواهد شد.

رضا زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی در این خصوص گفت: ملی‌پوشان سنگنورد کشورمان با 10 ورزشکار متشکل از 7 آقا و 3 خانم، 8 آذر راهی این رقابت‌ها شدند.

وی تصریح کرد: مهدی علی‌پور،پوریا رسولی،احسان اسرار، ابوالفضل حسن‌پور،صدرا ترکمانی،سجاد مستجاب الدعوه و امیر حسین جعفرزاده به همراه حدیث نظری، مینا آرمیده و افسانه میراحمدی نفرات اعزامی به مالزی هستند و ایرج صفا دوست و حمید آسیابان مربیگری و سرپرستی تیم اعزامی را به عهده دارند.

زارعی در ادامه افزود: این مسابقات در 3 بخش سرعت، لید و بولدر برگزار خواهد شد و از نظر سطحی به AB نوجوانان و جوانان تقسیم می‌شود.

وی عنوان کرد: برآورد ما در این رقابت‌ها این است که مدال‌ها پراکنده برای کشورمان بدست خواهد آمد.

زارعی تاکید کرد: در بخش مدال‌آوری  سرعت باید به این نکته بسنده کنم که این قسمت با بزرگسالان فرق دارد سرعت این رده کلاسیک است و با گیره‌های غیراستاندارد انجام می‌شود. بهرحال امیدواریم بچه‌ها عملکرد خوبی در مالزی داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما برای حضور در این رقابت‌ها پشتوانه‌سازی برای مسابقات سال آینده که به میزبانی ایران برگزار خواهد شد است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: سنگنوردی ، مالزی ، زارعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار