تخریب خانه یک شهید فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست

نظامیان صهیونیست خانه یک شهید فلسطینی را ویران کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه الاخبار، صدها نظامی صهیونیست دیروز با حمله به اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی ، خانه شهید "ابراهیم عکاری" را ویران کردند. 

روزنامه الاخبار چاپ لبنان با اعلام این خبر افزود هزار و دویست نظامی صهیونیست، ورودی های این اردوگاه را بستند و مانع ورود و خروج افراد شدند. 

"مدحت دیبه،" وکیل مدافع خانواده عکاری در این خصوص گفت‌ نظامیان اشغالگر برخی خانه‌های مجاور منزل شهید عکاری را تخلیه کردند و این منطقه را به محاصره شدید خود در آوردند و اجازه ندادند هیچ کس از خانه اش خارج شود. این اولین بار است که نیروهای اشغالگر، تصاویری از تخریب منزلی منتشر می‌کنند. انفجاری که به منظور خراب کردن خانه شهید عکاری صورت گرفت، خسارت هایی به خانه ها و مغازه های مجاور وارد کرد. 

در پی اقدام نظامیان اشغالگر صهیونیست، درگیری های شدیدی رخ داد که به زخمی شدن چهل و سه نفر با گلوله های مشقی منجر شد. 

سی و یکم دسامبر  (10 دی) سال گذشته دادگاه عالی رژیم صهیونستی با خراب کردن منازل چهار شهید ساکن قدس در مناطق جبل المکبر و اردوگاه شعفاط موافقت کرده بود.  دادگاه تجدید نظر نیز درخواست وکلای مدافع خانواده های این شهدا را رد و اعلام کرد جوانان فلسطینی عملیات تروریستی خطرناکی در بیت المقدس انجام دادند و خراب کردن منازل شهدا، اقدامی برای بازداشتن سایر جوانان است. 

ابراهیم عکاری،‌ سال گذشته به عملیات چاقو و زیر گرفتن صهیونیست ها دست زده بود. 


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار