تهیه‌کننده فیلم «من سالوادور نیستم»:

دلیل اکران نشدن «من سالوادور نیستم» را نمی‌دانم

بسیاری از سینماداران برای اکران فیلم زنگ می‌زنند و خواهان آن هستند و می‌گویند چرا فیلم را اکران نمی‌کنید؛ در حالی که ما هم علت اکران نشدن فیلم را نمی‌دانیم!

امیر پروین‌حسینی، تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت مشکلات ایجاد شده بر سر راه اکران فیلم «من سالوادور نیستم» گفت: فیلم «من سالوادور نیستم» با این طرح و نیت ساخته شده که اتفاقات خوبی را در سینمای ایران رقم بزند و گیشه‌ها را پر کند؛ چون کمدی موقعیت با حال و هوای متفاوتی است. اما چرایی اینکه فیلم با وجود داشتن پروانه نمایش و آماده بودن از شهریور اکران نمی‌شود را نمی‌دانم و منتظر جواب شورای صنفی و دست‌اندرکاران هستیم. جالب اینجاست بسیاری از سینماداران برای اکران فیلم زنگ می‌زنند و خواهان آن هستند و می‌گویند چرا فیلم را اکران نمی‌کنید؛ در حالی که ما هم علت اکران نشدن فیلم را نمی‌دانیم! 

وی، با بیان این مطلب که جامعه و سینمای حال حاضر، به ژانرهای مختلفی در فیلمسازی نیاز دارد، گفت: به نظرم سینمای حال حاضر به ژانرها و موضوعات مختلفی در قالب فیلمسازی نیاز دارد، اما باید توجه داشت شاد کردن مردم مهمترین کار دنیاست. در کل هر فیلمسازی در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کند باید با ارائه آثار خوب و جذاب کار کند تا خانواده‌ها اکثر فیلم‌ها را ببینند و این اصل قضیه است و ما سعی کردیم این اصل را رعایت کنیم.

این تهیه‌کننده در خصوص ورود تهیه‌کنندگان ناآشنا با مقوله سینما به این وادی اظهار داشت: من فقط می‌توانم راجع به خودم حرف بزنم و قضاوت کنم و این موضوع را باید مدیران و مسئولان جوابگو باشند، اما طبیعی است در هر کاری که یک فرد سلسله مراتبش را طی کرده ‌باشد و آن را به عنوان شغل اصلی قبول کند، موفق‌تر خواهد بود. دلش بیشتر می‌سوزد، بلند‌مرتبه‌تر نگاه می‌کند. شاید یکسری حواشی و مشکلات در کارش پیش بیاید، اما به نسبت افراد ناآشنا و غیر متخصص کمتر خواهد بود.

وی افزود: در کل هر فردی که وارد حرفه‌ای می‌شود و مسئولیتی را برعهده می‌گیرد، باید از شایستگی کامل برخوردار باشد، اینکه همکاران من این شایستگی را دارند یا نه حداقل من نمی‌دانم، شغل من تهیه‌کنندگی است و کار دیگری بلد نیستم. درس این رشته را خواندم و سال‌هاست که در سینما مشغولم. اکثر جوایزم در ایران و خارج از همین تهیه‌کنندگی است. غیر از ایران هر جای دنیا هم که باشم به طور قطع تهیه‌کننده خواهم بود. همان‌طور که در 10 کشور فیلم ساختم.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار