بسکتبال باشگاه‌های اروپا

پیروزی رئال مادرید و زسکا مسکو

رقابت‌های هفته هشتم بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های اروپا از شب گذشته با انجام هفت دیدار در قاره سبز پیگیری شد که رئال مادرید و زسکا مسکو برابر حریفان خود به برتری رسید.

 به گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هشتم رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های اروپا، یورولیگ چهارشنبه شب با برگزاری دیدار تیم‌های زاگیریس لیتوانی و پینار کارشیاکا ترکیه از گروه C در لیتوانی آغاز شد که این دیدار با نتیجه 74 بر 52 به سود میزبان به پایان رسید.  در این گروه صعود بارسای اسپانیا و لوکموتیو کوبان به دور بعد مسجل شده است.

دیشب هم آنادولو افس پیلسن، دیگر تیم ترکیه‌ای حاضر در این رقابت‌ها میزبان سده‌ویتای  کرواسی بود. این دیدار که از گروه B برگزار شد، که نماینده کرواسی موفق شد 81 بر 75 مقابل میزبان خود به برتری رسید.

در دیگر دیدار گروه B دیشب تیم لابورال کوشای اسپانیا در زمین خود به مصاف لیموژ فرانسه رفت و موفق شد در پایان به پیروزی 92 بر 56 برسد. تیم المیپاکو یونان هم در این گروه میزبان المپیا میلانوی ایتالیا بود که در پایان به برتری 73 بر 63 رسید.  المپیاکو که پیش از صعود خود را به دور بعد مسجل کرده بود، به هفتمین برد خود دست یافت و با 15 امتیاز در صدر گروه B تثبیت شد.

تنها برد سه رقمی رقابت‌های شبک گذشته اما به تیم زسکا مسکو تعلق داشت. نماینده روسیه دیشب  از رقابت‌های گروه D در آلمان برابر میزبان خود بروس بامبرگ به برتری 100 بر 88 رسید. در دیگر دیدار این گروه دینامو ساساری ایتالیا در دیداری نزدیک 76 بر 74 نتیجه را به مهمان خود واگذار کرد. از گروه چهارم صعود تیم‌های زسکا مسکو، بروس بامبرگ و اونیکاخا مالاگای اسپانیا به دور بعد قطعی شده است.

رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی اروپا، دیشب در مادرید پذیرای تیم فنرباغچه ترکیه بود و موفق شد در دیداری سخت و نزدیک 80 بر 73 به برتری برسد. سرخیو یول و فیلیپ ریس بهترین بازیکنان رئال برابر فنرباغچه بودند. این دیدار از گروه A برگزار شد.  تیم فنرباغچه با این شکست همچنان با 14 امتیاز صدرنشین گروه A باقی ماند و صعودش به دور بعد قطی است. رئال اما با این پیروزی به سومین برد خود رسید تا 11 امتیازی شود.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار