کوهکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لاریجانی قطعا در جهت صیانت از اصولگرایی تصمیم خواهد گرفت

قائم‌مقام جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری درباره آینده سیاسی رئیس مجلس نهم گفت: لاریجانی فرد آینده‌نگری است و قطعا در جهت صیانت از اصولگرایی تصمیم خواهد گرفت.

"محسن کوهکن" قائم‌مقام جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شکل‌گیری گروه 8 نفره در جبهه اصولگرایان اظهار داشت: این 8 نفر، بحث همگرایی را تبیین نمی‌کنند بلکه با دعوت از افراد حقیقی و حقوقی در پی تدارک پوشش حداکثری در مجموعه اصولگرایی هستند. 

وی درباره دعوت از علی لاریجانی برای حضور در این جمع 8 نفره ابراز کرد: چنانچه اصولگرایان با فراخ نظر برای رسیدن به همگرایی تدبیر کنند، قطعا تلاش‌ها طوری خواهد بود که کسی بیرون از چتر وحدت قرار نگیرد چرا که ما در پی همگرایی حداکثری هستیم.

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان در ادامه و در واکنش به  استراتژی ائتلاف حزب کارگزاران با اصولگرایانی نظیر علی لاریجانی گفت: این صحبت‌ها از قبل هم مطرح بوده است اما قطعا چهره‌هایی مانند لاریجانی و ناطق‌نوری در جبهه اصولگرایان تعریف می‌شوند لیکن عالَم سیاست ایجاب می‌کند که اگر اصولگرایان هم بخواهند از یک چهره اصلاح‌طلب حمایت کنند، قطعا به سمت فردی می‌روند که شرایط قابل قبولی داشته باشد.

وی افزود: حمایت حزبهایی مثل کارگزاران یا اعتدال و توسعه از افرادی نظیر لاریجانی به معنای اصلاح‌طلب‌شدن این چهره‌ها نیست لذا چنین پشتیبانی‌هایی، ذره‌ای از مبانی تفکر اصولگرایی این چهره‌ها کم نمی‌کند.

قائم‌مقام جبهه پیروان در پاسخ به این سوال که لاریجانی در نهایت چه تصمیمی برای آینده سیاسی خود می‌گیرد تصریح کرد: لاریجانی فرد معقول و آینده نگری است و قطعا در جهت صیانت از اصولگرایی تصمیم خواهد گرفت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار