«به خانه بر می‌گردیم» پرمخاطب‌ترین برنامه گفتگو محور سیماست

این برنامه ارتباط صمیمی با مخاطبان برقرار کرده و جزو پرمخاطب‌ترین برنامه‌های گفتگو محور سیماست.

سعید لطفی تهیه‌کننده برنامه «به خانه بر می‌گردیم» در خصوص تغییرات برنامه و ویژگی‌های آن در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: با توجه به اینکه شبکه 5 در حال جدا شدن از شبکه تهران است، بنا بر دستور سازمان استودیو یاس که برنامه در آن تهیه و پخش می‌شد، در اختیار شبکه تهران قرار گرفت. به همین دلیل گروه ما برای پخش برنامه در شبکه 5 که شبکه‌ای با رویکرد اقتصادی است، باز طراحی انجام دادیم و دکور به این شکلی که مشاهده می‌شود طراحی شد.

وی اظهار داشت: بنابراین تغییرات گفتگوی پزشکی و پخش آشپزخانه متنوع‌تر از قبل شدند. یکی دو پنجره در فضای برنامه تعبیه شد که به خارج از استودیو گشوده می‌شوند. علاوه بر این‌ها تغییراتی در بخش هنری ایجاد شد. به شکلی که خانه خود را به فضای یک خانه واقعی نزدیک کنیم.

لطفی ویژگی‌های مهم «به خانه بر می‌گردیم» را اینگونه برشمرد و عنوان کرد: این برنامه سه ویژگی بزرگ دارد که اولین ویژگی مربوط به این است که «به خانه بر می‌گردیم» پرمخاطب‌ترین برنامه گفتگو محور سازمان صدا و سیماست.

دومین ویژگی پخش بدون وقفه برنامه است. «به خانه بر می‌گردیم» به مدت 17 – 18 سال است که بدون هیچ وقفه‌ای پخش شده و به شدت ارتباط صمیمی با مخاطبان برقرار کرده است.

ویژگی آخر دارا بودن اجزای واقعی یک خانه در این برنامه است. به طوری که مدیر شبکه هم اعتقاد داشتند که این برنامه همان خانه‌ای باشد که از قبل دیده‌ایم.

وی تصریح کرد: «به خانه بر می‌گردیم» برنامه‌ای است که در مدت 17 – 18 سالی که شاهد پخش آن بوده‌ایم،‌ مردم حتی فقدان و عدم پخش آن در یک روز را هم نمی‌پذیرند. بنابراین این برنامه با وجود چنین مخاطبانی به روی آنتن می‌رود و خوشحالیم که مردم ارتباط خوبی با آن برقرار کرده‌اند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار